גם יפה וגם חכמה: הכירו את המתמודדת של גן יבנה לתחרות מיס פרוגרס ישראל

$(function(){setImageBanner('72a7c030-60de-4054-977b-f8acf604823c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

וסליסה זבנסקי, היא המתמודדת מגן יבנה לתחרות מיס פרוגרס ישראל לשנת 2017. בשנה שעברה, זכתה בתחרות תושבת גן יבנה, טל בן חיים, שייצגה את ישראל באיטליה. השנה, תתמודד וסליסה על התואר הנחשק באמצעות היופי, הכישרון והערכים אותם חשוב לה לקדם. תגובתה של וסליסה: "ברגע שיש אמונה עיוורת במה שאתה עושה או אוהב ויש לך רצון עז להשיג משהו, היקום כבר ימצא את הדרך להביא לך את זה"

.

תכירו את וסליסה זבנסקי, צעירה בת 23 מגן יבנה, שמתמודדת השנה לתחרות מיס פרוגרס ישראל. בקצרה: כיום וסליסה היא סטודנטית שנה שנייה לסיעוד ובשעות שלאחר הלימודים היא מתנדבת עם נערות בסיכון. לפני לימודים, היא הייתה מעודדת של מכבי תל אביב במשך 6 שנים ובזמן הפנוי אוהבת להתאמן בחדר כושר, לרקוד ולראות סדרות.

בתחרות מיס פרוגרס מתמודדות השנה 100 צעירות מכל הארץ וב5.9 תפתח לראשונה הצבעה אינטרנטית למשך שבוע, בה יקבע מי הן 15 הבנות שיעלו לגמר. המנצחת תזכה לטוס לאיטליה ולייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית. מוזמנים להצביע לוסליסה, מתמודדת מספר 101.

מהו תחום עיסוקך? איך הגעת לתחום הזה? "אני סטודנטית לתואר ראשון בסיעוד, בקרוב מתחילה שנה שניה מתוך ארבע שנים. בחרתי ללמוד סיעוד בעקבות השירות הצבאי שלי כתומכת לחימה בחיל הים. החלטתי לנצל את השנתיים בצה"ל ולעשות תפקיד משמעותי ולכן התגייסתי להיות בקרית שליטה ימית בצפון רצועת עזה. אומנם השירות לא היה קל אך, הוא היה מלא בחוויות בלתי נשכחות שמתוכן למדתי על עצמי שאני רוצה לתרום יותר לסביבה ולהיות נוכחת באירועים בהם יש אקשן וריגוש וזאת הסיבה לכך שהחלטתי להיות אחות".

איך שמעת על התחרות מיס פרוגרס? "נתקלתי לראשונה בפרסומי התחרות בעמוד הפייסבוק הרשמי ובאתר הארגון".

מה גרם לך לרצות להשתתף בתחרות? "כאשר קראתי מידע על התחרות, ראיתי שהיא מאוד שונה משאר תחרויות היופי שיצא לי להכיר. מיס פרוגרס, בניגוד לטקסים שונים בעולם שמה לה למטרה לקדם את העקרונות הייחודיים הבאים : העצמה נשית, מיזוג תרבויות, בריאות, איכות הסביבה ובארץ הוסף גם ערך שוויון ההזדמנויות. כמו כן, ההרשמה הייתה פתוחה לכל יפיפייה בלי דרישות מחמירות מדי של גובה, מידות או גיל, מה שנותן לי סיכוי אמיתי להשתתף, להציג ולקדם ערך שאני מאמינה בו, ערך הבריאות, ולנסות לזכות".

בתור תושבת היישוב, מה את אוהב בגן יבנה? "אני מאוד אוהבת את השקט והשלווה שיש בגן יבנה, מצד אחד ישוב רגוע שמכניס אותי למן אופוריה ומצד שני הוא קרוב להכול ומאוד נוח להתנייד ממנו לערים סמוכות".

יש לך מסר שחשוב לך להעביר הלאה? "אני מאוד מאמינה במשפט "מחשבה יוצרת מציאות", חשוב מאוד להאמין בעצמך ולחשוב חיובי, לא לתת לאף אחד להשפיע עליך לרעה ולדכא לך את החלומות. ברגע שיש אמונה עיוורת במה שאתה עושה או אוהב ויש לך רצון עז להשיג משהו, היקום כבר ימצא את הדרך להביא לך את זה".

מערכת האתר גן יבנה.נט מאחלת לוסליסה המון הצלחה בתחרות ובטוחים שתביאי הרבה גאווה לגן יבנה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה