"שיק" קהילתי: פסטיבל מכירת בגדי יד שנייה בגן יבנה שאתם חייבים להשתתף בו

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('747ae718-ba6c-46fd-97c6-9a8141e927ac','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('747ae718-ba6c-46fd-97c6-9a8141e927ac','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

אוהבים שופינג? קונים בגדי יד שנייה וחשוב לכם לתרום לקהילה? זה הזמן שלכם להכיר את האירוע שצפוי להתקיים בחודש ספטמבר הקרוב בהנחייתה של אילנה ירדני תושבת גן יבנה, שהקימה, יחד עם החווה האקולוגית בגן יבנה, פרויקט שכולו נתינה לקהילה. תגובתה של אילנה: "אני ממש מתרגשת לקראת האירוע, זה החלום שלי ואני רואה אותו מתגשם"

אילנה ירדני

ב 14.9.17 צפויות להתקיים החגיגות לרגל יומולדת שנה לחווה האקולוגית בגן יבנה. באירוע יתקיימו שלל אירועים מהנים לכל המשפחה, ביניהם, תהיה תצוגת אופנה ומכירת בגדי יד שנייה אשר מטרתה: תרומה לקהילה וקידום נושא הקיימות בגן יבנה.

מארגנת התצוגה, אילנה ירדני, נשואה+ 3 וגרה בגן יבנה כבר 20 שנה. היא נולדה במושב דישון בגליל העליון ולמדה בקיבוץ כפר בלום. במקצועה היא מעצבת אופנה וסטייליסטית, אשר מתמחה גם בעיצוב תלבושות לחבורות זמר, להקות ריקוד ולאירועים פרטיים. כמו כן, אילנה מנחה סדנאות לעיצוב ותפירה לילדים בגן יבנה.

אילנה מקימה בימים אלו את חנות בגדי יד 2, "מסוגננת בשנייה" אשר שמה לה למטרה למכור בגדי יד שנייה במחירים זולים, גם כדי לקדם את נושא הקיימות וגם כדי לאפשר קנייה של בגדים במחיר סביר לכל כיס. היא עומלת על אסיפת בגדים, אשר ימכרו במחירים של עד 10-50 שקלים לפריט בתצוגת האופנה שכל רווחיה יוקדשו לבית אפל ולחווה האקולוגית של גן יבנה וקוראת לכם התושבים לבוא ולתרום.

אילנה ירדני

ספרי לנו קצת על היוזמה שלך, מה הביא אותך להתחיל אותה? "גדלתי בבית לאימא מעצבת ותופרת שיזמה המון פעילויות לנשים בהתנדבות. מהיום שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת את תחום האופנה, העיצוב וחידוש הבגדים וגם לתת יעוץ לאנשים אך להתלבש נכון. אנחנו חיים בעולם של שפע, אנשים ממהרים לקנות ולזרוק בגדים ולעומת זאת, יש אנשים שאין באפשרותם לקנות בגדים. יש אנשים כמוני שמבינים שאפשר לקנות בגדים בחנות יד שנייה. תמיד ידעתי לקחת מכנסי ג'ינס שהם מותג מהדודות שלי  להקטין אותם, ללבוש אותם או לתפור מהם תיק מדליק. את הידע שלי אני רוצה להעביר לכולם".

היו לך שותפים לדרך? "יש לי סטודיו בבית ללקוחות שלי, בנוסף לכך, חברות חברים יודעים שאני מעצבת בגד מבראשית לפי רצונם ומשדרגת להם כל בגד קיים. בשנה שעברה הנחתי את ה"שיק שיק שוק", העברתי הרצאת סטיילינג קצרה ומי שרצתה קיבלה המון טיפים. זה היה ביוזמה של רוח נשית בגן יבנה שזה גם סוג של החלפת בגדים בין חברות. כרגע אני מפרסמת כמה שיותר את הפרויקט הזה כדי שיותר ויותר אנשים ידעו שאפשר להעביר בגדים מצוינים שהם סוף עבורם ובעצם יכולים להיות התחלה חדשה עבור מישהו אחר. זה התחיל מכך שאורלי, מהחווה האקולוגית, שאלה אם אני רוצה בהתנדבות להפעיל חנות יד שנייה בחווה, אשר העובדים בה יהיו מהפנימייה וכמובן שהסכמתי. בנוסף לכך, בעתיד אני מתכננת להנחות סדנאות לחידוש בגדים בחנות.

אילו יוזמות נוספות קידמת בתחום? "אורלי ואיתן קנט, חברים טובים שלי, הקימו בגן יבנה את "החווה האקולוגית קהילתית בגן יבנה". לפני שנתיים, שתלנו את יער האהבה בחווה שזה אומר שכל מי שרצה לשתול עץ על שם דמות ציבורית בישוב שהוא מעריך והיא עודנה בחיים תרם לחווה. אני שתלתי עץ על שם רינה סלומון שהיא אוספת בגדים ותורמת לנזקקים.

מה את אוהבת בגן יבנה?  "אני אוהבת את הקהילתיות למרות שהישוב גדל. אני אוהבת את האנשים ויש כאן המון אנשים פעילים בקהילה שתורמים לישוב ואוהבים אותו. אני אוהבת את המיקום הגאוגרפי של גן יבנה ואת השדות הירוקים שנותרו מסביב וגם את הירוק שאזרחים משתדלים לשתול בגינות ומסביב".

משהו נוסף שהיית רוצה הקוראים שלנו ידעו? "שהחווה האקולוגית קהילתית  גן יבנה הוקמה למענם ולמען חינוך לילדנו לעולם טוב יותר.  שבמקום לשבת במחשב ובטלוויזיה ילדים והורים יכולים ליהנות מעבודת כפיים באדמה שלנו ויש תוצאות. יש גם חדר בריחה, מפגשים קבוצתיים ועשייה מהנה. כולם מוזמנים".

יש לכם בגדים ישנים בארון שכבר מזמן רציתם להיפרד מהם? מעוניינים לתרום בגדים שכל ההכנסות ממכירתם יועברו לבית אפל ולחווה האקולוגית? את הבגדים ניתן להעביר לחווה האקולוגית (כתובת: השיטה 15, צמוד לבית אפל גן יבנה ) בתאום טלפוני עם אילנה 0524382223 או אורלי קנת 0507236725.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה