מחזקים את הביטחון: יחידת שיטור עירוני גן יבנה יוצאת לדרך

$(function(){setImageBanner('183d103f-9aac-456a-b9f7-33e3d1d7ba6c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במסגרת יישום התכנית לחיזוק הביטחון ביישוב, הוחלט על הקמת יחידת שיטור עירוני שתפעל למען כלל התושבים בגן יבנה ותשלב בתוכה שוטרים ופקחים ייעודיים

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

יחידת השיטור העירוני של גן יבנה מצטרפת לכ-50 יחידות שיטור עירוני שנחנכו בשנים האחרונות בתמיכת המשרד לביטחון פנים ופועלות ברחבי הארץ.

היחידה מורכבת משוטרי סיור של משטרת ישראל הפועלים יחד עם פקחי הרשות המקומית. עיקר תפקיד היחידה הינו לטפל ולמנוע פגיעה באיכות חיי התושבים ובעבירות המטרידות את האזרחים בחיי היום יום, בדגש על רעש, אלימות ובריונות בכביש.

היחידה תפעל בשני מישורים עיקריים, הכוללים פעילות שגרתית ומתן מענה לאירועי מוקד 100 של משטרת ישראל והמוקד העירוני של המועצה המקומית. בנוסף לכך, היא תפעל על פי עקרון "המניעה המצבית" שתכלול הסברה, אכיפה והידברות עם התושבים למניעת עבירות טרם ביצוען.

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

פעילות היחידה נפתחה היום, שלישי 5.9.17,  בשלב ראשון במעמד בכירים מקומיים - ראש המועצה המקומית דרור אהרון, חברי מועצה ומנהלי מחלקות, מפקד תחנת משטרת קריית מלאכי, סנ"צ שי מזרחי והצוות שלו.

דרור אהרון, ראש המועצה, ציין כי פעילות יחידת השיטור העירוני בגן יבנה תהווה מכפיל כוח משמעותי לשירותי משטרה ומועצה מיטביים הן לתושבי הישוב והן לאזרחים הפוקדים אותה מדי יום. "ביקשנו מהמשרד לביטחון פנים לאשר את גן יבנה בין הישובים שזוכים לשירות זה והשקענו משאבים ומאמצים רבים לקדם את הקמת היחידה, מיום שהתקבל האישור".

סנ"צ שי מזרחי, ציין את נחישות הרשות המקומית להקים את היחידה ואמר שהמועצה לא התפשרה בדבר בכל שלב ושלב של הקמת היחידה. אלו באו לידי ביטוי בהקמת מבנה ייעודי, בגיוס כוח האדם הטוב ביותר, בציוד ובהצטיידות. לטענתו, הפעילות תביא, ללא ספק, לעלייה נוספת באיכות חיי התושבים ביישוב.

בהמשך מתוכנן טקס רשמי במעמד השר הממונה וצמרת משטרת ישראל.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה