לקראת השנה החדשה: צפוי להיפתח מרכז טיפולי גוף- נפש בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('616f2e3d-4305-4462-95d2-ae58c178e721','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לקראת ראש השנה, צפוי להיפתח בגן יבנה, מרכז טיפולי שיעניק מענה בתחומי הגוף- נפש. המרכז יוקם על ידי אנשי טיפול ביישוב שחברו יחד כדי להגשים את החלום שלהם, הקמת קהילת מטפלים ומרכז טיפולי לכל המשפחה

צילום: pixabay

גן יבנה משופעת במספר רב של אנשי טיפול, שכבר מספר שנים מתגלגל ביניהם החלום להקים קהילת מטפלים ומרכז טיפולי שיעניק אפשרות לכל אדם, בכל גיל, לקבל מענה פרטני או קבוצתי בתחומי גוף-נפש. בשנה האחרונה, נפגשו יפית מונטיפיורי, תמר חנן ושרון איצקוביץ, שמובילות את המרכז, יחד עם עוד עשרה מטפלים שותפים, במטרה לנסח חזון ועקרונות ערכיים למרכז.

הקבוצה צפויה להגשים את החלום החל מראש השנה הקרוב. המרכז יוקם בתוך החווה האקולוגית, בפנימיית "בית אפל", ויציע טיפולים וסדנאות לכל המשפחה  קרוב לאדמה, בהרמוניה עם הטבע , במחירים חברתיים המתאימים לכל כיס, תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה. תחומי הפעילות יהיו: תנועה לשקט, יוגה, מגע, דמיון מודרך, מדיטציה, פילאטיס, תרפיה באומנות, אימון וליווי התפתחותי, צמחי מרפא, תזונה ועוד.

"גן יבנה הינה הבית שלנו, המקום בו אנו מגדלים את ילדנו, מצמיחים את משפחתנו ויחד יוצרים את מעגל חיינו, לכן זה טבעי שנבחר בגן יבנה כמקום המרכז שלנו." מסבירה יפית מונטיפיורי.

עוד היא מוסיפה: "אנחנו פועלים על בסיס של הקשבה, דיאלוג ומענה לצרכיו של האינדיבידואל ושל הסביבה בה הוא חי. המשמעות של הקואופרטיב היא שבצד טיפול מקצועי מעולה, יש לנו מחויבות לשותפות בין המטפלים וליעדים חברתיים שאנחנו מציבים לעצמינו. זו התארגנות חדשנית מסוגה בארץ ואנחנו מאד מתרגשים מהעובדה שהיא מוקמת דווקא אצלנו בגן יבנה".

ביום חמישי, ה- 14.09.17 בין השעות 17:00-21:00 תתקיים בחווה האקולוגית ב"בית אפל" חגיגת "יער של אהבה". בהפנינג תציע קהילת המטפלים מגוון גדול של סדנאות לכל הגילאים. הפעילות ללא תשלום וצריך להרשם לסדנאות מראש מאחר ומספר המקומות בכל סדנא מוגבל. פרטים נוספים על הארוע ניתן למצוא בדף הפייסבוק "עם הטבע- מרחב אקולוגי קהילתי"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה