מנכ"ל משרד החינוך בביקורו בגן יבנה: "יש בה פוטנציאל למצוינות"

$(function(){setImageBanner('9d50f776-3f8a-4b36-a1f2-9dab637be677','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול בבוקר שלישי 12.9, התקיים מפגש לקידום תהליכים חינוכיים בגן יבנה. בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך עמליה חיימוביץ, חברי המועצה ועוד גורמים נוספים.

צילום: בן מזרחי

מפגשי השיח שמקיים מנכ"ל המשרד, נועדו לקדם תהליכים חינוכיים על רקע נתוני התמונה החינוכית שפרסם לא מכבר משרד החינוך. נתוני התמונה החינוכית כוללים נתונים אודות אקלים בתי הספר, הישגיים לימודיים והישגים ערכיים, מידע אודות תקציב לתלמיד לשנה, נתוני התמדה ונשירה, ממוצע תלמידים בכיתה ועוד.

בביקור שנערך אתמול בשעות הבוקר, השתתפו ראש המועצה דרור אהרון, סגנית ראש המועצה, המחזיקה את תיק החינוך ירדנה אוקמן, סגן ומ"מ ראש המועצה סביון יניב, מנהל מחלקת החינוך רחמים שרים, מנהלות בתי הספר, מפקחי משרד החינוך ברשות המקומית וגורמי חינוך פורמלי ובלתי פורמלי נוספים בישוב.

ראש המועצה פתח את דבריו וציין את שיתופי הפעולה הפורים בין משרד החינוך במחוז מרכז לרשות, המהווה את הישוב הדרומי ביותר בתחומי המחוז. הוא סקר בדבריו את נתוני מערכת החינוך בדגש  על העלייה המתמדת בהישגים הלימודיים ובעשייה הערכית החברתית, הבאה לידי ביטוי בשיעורי גיוס משמעותיים לצבא ובעלייה במספר היוצאים לשנת שירות.

עוד הוא הוסיף, כי משרד החינוך היה המשרד הממשלתי הבולט בתמיכה ובליווי גן יבנה, כאשר נאלצה להתמודד עם האתגרים הביטחוניים המורכבים שהושתו עליה במהלך "צוק איתן" ולפניו. "נשמח להצטרף לכל מיזם ויוזמה חברתית שמחוז מרכז של משרד החינוך יבקש לקדם ולהוביל".

צילום: בן מזרחי

מנכ"ל משרד החינוך, מר שמואל אבוהב, ציין כי לקראת הביקור למד את נתוניה של גן יבנה בעשור האחרון. "אינכם זקוקים לי כדי להתגאות בהישגים שלכם. בגן יבנה נעשית עבודה חינוכית בלתי רגילה. התייחסות הרשות ואנשי מערכת החינוך רצינית מאין כמותה וכבר עתה אתם קוטפים את פירות העשייה. גן יבנה מסיבה קורת רוח רבה למשרד החינוך וסיפוק רב. יש בה פוטנציאל למצוינות", אומר אבוהב.

עוד הוסיף אבוהב: "הקהילתיות של גן יבנה בולטת וחודרת לתוך בתי הספר. הרוח החברתית של גן יבנה אינה מוטלת בספק, והיא מתבטאת במדדי האקלים החברתי שמשרד החינוך בוחן" ציין אבוהב.

מנהלת מחוז מרכז, הגברת עמליה חיימוביץ, הודתה למנכ"ל המשרד ולראש הרשות והוסיפה: "שיתופי הפעולה עם גן יבנה אינם מתחילים היום. שיתוף הפעולה והעבודה ההרמונית הם מפתח להצמחת מערכת חינוך מכילה, מקדמת ומוצלחת".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה