מרגש: מה עשו תלמידי י"א 7 מביה"ס אורט רבין בבתי הקשישים בגן יבנה?

$(function(){setImageBanner('6bc30a8f-731d-4a3f-9cb5-2e9154445c82','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המחנך של כיתה י"א 7, ערן רוזן, החליט להראות לדור הצעיר שנתינה היא הכרחית ורצויה בייחוד כלפי הקשישים ביישוב. יחד עם תלמידי כיתתו, הם החלו במיזם שהצליח לרגש אפילו אותם עצמם

מועצה מקומית גן יבנה

ערן רוזן, מחנך כיתה י"א 7 ורכז מעורבות חברתית בבית הספר התיכון אורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה, מפליא בעשייה החברתית בבה"ס ובקהילה. המחנך הגה רעיון ללמד את תלמידיו את מצוות "והדרת פני זקן" הלכה למעשה.

תלמידי הכיתה בחרו לפעול יחד וליזום פעילות כיתתית שתחמם את לבבות הקשישים ותפיג את בדידותם. בשיתוף עם מועדון גיל הזהב בישוב, הוחלט שהתלמידים ייגשו לבתי הקשישים בזוגות ויעניקו להם שי צנוע בדמות שתיל תבלין, אליו צירפו ברכה אישית לרגל ראש השנה הקרב ובא.

המפגשים הללו החלו כבר בשבוע שעבר והביאו להתרגשות רבה לא רק בקרב הקשישים שבבתיהם ביקרו התלמידים, אלא גם בקרב התלמידים עצמם. הגמלאים נוכחו לגלות שלמרות שחשבו שהדור הצעיר שונה מהם מאד, עדיין יש מי שחושב עליהם ודואג להם.

מועצה מקומית גן יבנה

מחנך הכיתה ושניים מתלמידיו, דניאל ציפין ושחר טלקר, ביקרו בבניין המועצה ונועדו עם ראש המועצה מר דרור אהרון והעניקו גם לו עציץ תבלין וברכה מיוחדת. ראש המועצה התרגש מהמחווה היפה, הודה לתלמידים ולמחנכם ואיחל להם שנה טובה והצלחה.

מנהלת בית הספר הגברת מרי שפונט, בתגובה למיזם: "בית הספר שלנו חרת על דגלו את ערך המנהיגות האישית והמעורבות החברתית. העשייה החברתית למען הקהילה מרובה וערכית. אני מבקשת להודות למר רוזן על היוזמות המבורכות שלו ושל כיתתו, למען בית גיל הזהב . יחד הם מוכיחים שעבודת חינוך ערכית נושאת פירות יפים וראויים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה