לומדים את גן יבנה דרך הרגליים

$(function(){setImageBanner('ba6e31a7-1e8a-4048-87c0-1fc9a68a9b7e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במסגרת לימודי של"ח וידיעת הארץ, יצאו תלמידי כיתה ח' מבית הספר התיכון "אורט ע"ש נעמי שמר", ליום שדה משימתי ומיוחד ברחבי הישוב. המטרה? להכיר את גן יבנה דרך הרגליים

               צילום: תיכון אורט נעמי שמר, גן יבנה

במהלך יום השדה, נדרשו התלמידים לנווט ולמצוא את דרכם באמצעות משחק סלולארי אינטראקטיבי. דרך המשחק והסיור הרגלי, הם זכו להכיר בדרך שונה את תולדותיה של גן יבנה, הם למדו לקרוא במפות, להתמצא במרחב וכן הם  זכו להתגבש עוד יותר.

מי שהובילו את המשימה הם תלמידים מכיתות ט', שעברו קורס מדריכי של"ח צעירים. בין המשימות אותן נדרשו לבצע, היה עליהם להפיק סרטון שנועד לשכנע תושבים למחזר. בסרטון נוסף, הם התבקשו לברך את תושבי גן יבנה, לציון 70 שנה למדינה ולענות על השאלה מה הם אוהבים בגן יבנה.

התלמידים גם ביקרו בבניין המועצה, ששימש כבית העם בשנות ה-30 של המאה הקודמת ונחשב למבנה הציבור הראשון בישוב ולמדו על המקום המשמעותי שמילא בשנים הראשונות.

               צילום: תיכון אורט נעמי שמר, גן יבנה

תגובת אחד התלמידים: "נולדתי בגן יבנה. חשבתי שאני מכיר בה כל פינה. במהלך יום השדה והניווט במכשיר הנייד, גיליתי הרבה מאוד דברים חדשים שלא ידעתי, גם על גן יבנה ובעצם גם על חבריי לכיתה".

המורים לשל"ח, ברוך ויעקב, סיכמו את היום המוצלח: "מרחיב את הלב לראות את התלמידים שמגלים וחוקרים בעצמם את סיפור מקום מגוריהם על ידי קריאת מפה, ביצוע משימות וניווט סלולרי. בתום יום שדה כזה אנו רואים איך תחושת האחריות והשייכות של התלמידים למקום, מתעצמת".

               צילום: תיכון אורט נעמי שמר, גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה