עוד לא שמעתם עליהם? תכירו את הסלבס החדשים מגן יבנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0a576dff-3e87-4e4e-8ae9-7280c0b8fff7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0a576dff-3e87-4e4e-8ae9-7280c0b8fff7','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

בין כל תכניות הראליטי השונות, שעלו על מסך הטלוויזיה בחודשים האחרונים, שמחנו למצוא שני מתמודדים מגן יבנה. את גן יבנה, מייצגים בכבוד שני טאלנטים צעירים, שהצליחו כבר לכבוש את השופטים, והכי חשוב גם את הקהל. היום, אנחנו נביא לכם ריאיון ראשון עם אוראל גלעד- מתמודדת בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא", ומחר נפרסם ראיון בלעדי עם יהל יעיש- המתמודד בתכנית "האקס פקטור של ישראל"

ליאל זיני

בעוד מספר ימים, אוראל גלעד תחגוג את יום הולדתה ה-21. בינתיים, היא כובשת את המסך בגדול בתוכנית ״הכוכב הבא״- כל הדרך לאירוויזיון. לתוכנית היא הגיעה עם תחושת שליחות ואהבתה אל ארץ ישראל ומאמינה כי אסור לוותר: ״תאמין בעצמך, ותכבוש כל יעד אפשרי״.

"חיידק הבמה" היה קיים באוראל כבר מגיל קטן. אוראל מספרת לנו שעוד ביסודי הבינה כי המקום שלה נמצא על הבמה. היא הצטרפה למקהלה הבית ספרית ביסודי ואפילו לקחה שיעורי ריקוד (אבל החליטה להישאר בתחום השירה). כשאוראל עלתה לחטיבה הצטרפה ללהקת בית הספר של תיכון אורט רבין, בניהולו של שגיא בן-שבת. אוראל סיפרה שהתביישה ללכת לאודישנים ואפילו "אכלה" את עצמה על זה, עד שלבסוף שגיא שמע אותה שרה בטקס הפיוטים של בני ובנות מצווה, וכל השאר היסטוריה.

בתיכון, אוראל המשיכה לשיר ואפילו למדה במגמת תאטרון (כבר אמרנו שהיא נולדה לעמוד על הבמה?). במסגרת הלהקה, אוראל טסה עם המשלחת, לייצג אותנו בכבוד מול הקהילה היהודית בצרפת, בעיר פיטו. בנוסף זכתה לעמוד על במה אחת עם להקות צבאיות וזמרים ישראלים מהשורה. היא משתפת אותנו בכך שבכל ילדותה אהבה לשיר ולשחק, והחלום על הבמה הגדולה נתן לה את הכוח להמשיך קדימה: ״החיבור לשירה ולמשחק הוא עמוק אצלי״. בימים אלה אוראל משתתפת בתוכנית ״הכוכב הבא״ שמשודרת בערוץ 12 בימי חמישי, בשעה 21:00.

 אז למה בחרת להשתתף בתכנית "הכוכב הבא"? ״תכנית ריאלטי לא הייתה בראש שלי, ראיתי את זה כסוג של חמש דקות תהילה שפשוט עוברות. מה שהביא אותי בסוף לתוכנית זה היעד הסופי- האירוויזיון. אם אתה מנצח כאן אתה זוכה לייצג את המדינה מול כל העולם״.

ועכשיו לשאלה המתבקשת, איך זה לפגוש את אסי עזר ורותם סלע במציאות? ״הם מקסימים ויש להם הרבה סובלנות, לא משנה כמה הם עייפים מיום הצילומים הם מצליחים להקדיש לכל מתמודד את תשומת הלב שלו. וכן, רותם יפה גם במציאות (צוחקת)".

 הבמה של הכוכב הבא ואפילו של האירוויזיון לא מרתיעה אותה. היא מסבירה לנו שהיא רגילה לעמוד על הבמה גדולה מול קהל רב. ודווקא להופיע מול מספר מצומם של אנשים, מלחיץ אותה יותר. היא חשבה שהיא כבר ראתה וחוותה הכול, אבל שום דבר לא הכין אותה לסערת הרגשות, שעברה עלייה כבר באודישן הראשון שלה בתכנית: "כשירד המסך, נלחצתי, לא יכולתי להרגיש את הקהל, וזה מה שהלחיץ אותי, כי אני לא רגילה לשיר לעצמי״.

במהלך השיר הלחץ ירד, אבל כשהמסך לא עלה, וכשהיא גילתה שסטטיק ובן - אל עדיין לא הצביעו, סף הלחץ שלה, עלה שוב. אחרי שהשופטים ייצרו קצת לחץ טלוויזיוני לצופים בבית, צמד הזמרים "סטטיק ובן - אל" נתנו את הקול שלהם לאוראל וזה העביר אותה ישירות לשלב הבא (וכן, הלחץ הפנימי שלה ישר נעלם). לגבי הביקורת של אסף אמדורסקי, היא אומרת: ״הבטחתי לעצמי שאני לא מוותרת ואוכיח לו!".

אחרי שירדה מהבמה, אוראל קיבלה חיזוק מהשופטים וחיבוק אחד חזק מקרן פלס. עכשיו, אוראל נחושה בדעתה להמשיך קדימה בתכנית, ואף להגיע אל הגמר. אוראל שיתפה אותנו בכך שהיא הבינה שיש לה עוד על מה לעבוד. ולשלב הבא, היא תגיע הרבה יותר מוכנה.

 גן יבנה.נט מאחלים לאוראל המון הצלחה בהמשך הדרך בתכנית, ומחכים לשמוע ממנה עוד בהמשך.

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה