כוננות שיא בעקבות נזקי מזג האוויר

$(function(){setImageBanner('216b7250-504c-4c0e-ac9e-08e860d13873','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות מזג האוויר הסוער שהתחיל כבר אתמול (יום חמישי), במגן דוד אדום נערכים לכל המצבים האפשריים. באזור גן יבנה והסביבה נערכים בהתאם וגם מביאים מספר דגשי בדיחות. מנכ"ל מד"א, אלי בין, הנחה את הכוחות הפועלים בשטח לנקוט בשורת צעדים שתביא אותם למוכנות הגבוהה ביותר על מנת שיוכלו להעניק שירות מלא, מהיר ומקצועי לתושבים גם בתנאי מזג אויר סוערים

מנכ"ל מד"א אלי בין: "עם בואו של מזג האוויר הקר והגשום, אנו מבקשים מהציבור לנקוט משנה זהירות על מנת להימנע מתאונות ופגיעות הנגרמות כתוצאה מקור עז, גשמים ורוחות חזקות. כמדי שנה, במד"א ערוכים לכל אירוע בכל מזג אוויר. אני קורא לציבור לתת תשומת לב לקרובי משפחה ושכנים קשישים המתגוררים לבד, לוודא כי הם מוגנים מפני הקור ומזג האוויר הסוער, לסייע במידת הצורך ולהישמע להנחיות הבטיחות ולהוראות צוותי מד"א. בכל בעיה או צורך יש לפנות למוקד חירום 101 בו הפרמדיקים והחובשים של הארגון יעניקו לכם מענה מהיר ומקצועי״.

צילום: דוברות מד״א

מספר טיפים מועילים למזג האוויר הסוער

זהירות מרוחות חזקות:

בעת השתוללות רוחות חזקות ברחבי הארץ, עלולים חפצים רבים להינתק ממקומם, על כן, יש להקפיד לחזק חפצים שונים הנמצאים בחוץ, כגון ריהוט גן, מתקני ייבוש כביסה ועוד על מנת שלא יפגעו בהולכי הרגל ברחובות. חשוב להיזהר במהלך פתיחת וסגירת חלונות שיכולים להיטרק בעוצמה רבה עקב הרוחות הנושבות בחוזקה.

נהיגה בטוחה:

בימים גשומים במיוחד, הכבישים חלקים מאוד וסכנת ההחלקה קיימת גם במהירות נמוכה. הקפידו לשמור מרחק גדול מהרגיל מהרכב לפניכם, ולנסוע במהירות נמוכה ובהתאם לתנאי הדרך. יש לשים לב לאדים המצטברים על שמשות הרכב ועלולות לגרום לפגיעה בראות. על כן, יש להקפיד על אוורור הרכב ועל הפשרת האדים באופן קבוע. על הנהגים להקפיד על הדלקת אורות דרך, בייחוד כאשר הראות לקויה. בנוסף לכך, עצירה בשול הדרך היא אסורה ומסוכנת, אין לעצור במקומות לא בטוחים אלא רק בתחנות ריענון מוסדרות.

יש לתת תשומת לב מיוחדת להולכי רגל, בדגש לילדים סמוך למוסדות חינוך, תוך מתן זכות קדימה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה