התאונה בשומרון- שירלי ליפניק מגן יבנה איבדה בתאונה הנוראית שניים מילדיה

$(function(){setImageBanner('76c34543-14bc-4fc1-86b7-f0fe1ebea3ee','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הלילה (רביעי) סמוך לשעה 23:30 אירעה תאונת דרכים קשה שבה 11 בני אדם נפגעו בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב, בכביש 557, סמוך לצומת שבי שומרון. מחקירת המשטרה עלה כי נהג פלסטיני איבד שליטה על הרכב, ככל הנראה בשל נסיעה במהירות מופרזת. נראה כי לאחר שהנהג הפלסטיני איבד שליטה על רכבו, התנגש במעקה הבטיחות ולאחר מכן סטה לנתיב הנסיעה של מכוניתה של משפחת ליפניק

משפחת ליפניק

ברכב הנפגע היו 6 בני משפחת ליפניק מהיישוב שבי שומרון, האם – שירלי אשר במקור מגן יבנה, בת היישוב, איבדה בתאונה הקשה שנים מילדיה – אורי ליפניק בת ה-13 ואחיה רואי בן ה-8.

אמה של שירלי, היא הגננת עליזה כהן מגן שושן ביישוב גן יבנה. ראש המועצה, אהרון דרור כתב הבוקר: "משתתפים בצערם הכבד של עליזה הגננת שלנו בגן שושן ובעלה שי כהן על לכתם בטרם עת של הנכדים ומתפללים לשלום הפצועים. שכול אחד מאיתנו ישא תפילה לשלומם״.

מבית חולים מאיר נמסר כי אם המשפחה, שירלי בת ה-35, מאושפזת ומורדמת במצב קשה לצד בנה בן ה-12 שבמצב בינוני. אב המשפחה, אוהד בן 37, מאושפז באורח קל עד בינוני בשלבי בדיקות ובנו התינוק בן החמישה חודשים מאושפז בטיפול נמרץ ילדים במצב יציב.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדת של זק"א שהגיע לסייע בזירה, אמר "מדובר בתאונה עם מראות קשים מאוד בפרט כאשר יש מעורבות של ילדים קטנים. מעל 10 מתנדבי זק"א מטפלים בזירה בקור מקפיא ובחרדת קודש באסוף את הממצאים ולהביאם לקבורה".

צילום: נתי שפיראהפאראמדיקים של מד"א ענת גילגל ותומר פיין סיפרו: "כשהגענו המראה היה מזעזע, ראינו על הכביש 2 כלי רכב מעוכים לחלוטין, המקום היה חשוך, גשום ובוצי. כוח רפואה של צה"ל שהגיע התחיל לטפל בנפגעים ובסיוע אמבולנסים שלנו שהגיעו מהישובים הענקנו טיפול ראשוני לנפגעים וסייענו לחלץ אותם מהרכבים. מסוקים של צה"ל נחתו במקום. לאחר מיון הנפגעים בשטח טיפלנו ב 11 נפגעים, נערה כבת 13 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, בסיוע פאראמדיקים ורופא צבאי הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ולאחר מאמצים נאלצנו לקבוע את מותה במקום, ילד כבן 10 היה גם הוא מחוסר הכרה, הוא קיבל טיפול רפואי מהיר ופונה תוך כדי פעולות החייאה בניידת טיפול נמרץ צבאית לבי"ח.

צילום: נתי שפירא

אישה כבת 35 פונתה בהכרה כשהיא סובלת מפציעות קשות והשאר במצב בינוני. הנפגעים מהרכב הפלשתינאי קיבלו טיפול ראשוני מכוחות רפואה של צה"ל שסייעו לנו ופונו באמבולנסים של הסהר האדום שהגיעו למקום למעט אחד מהם שנפגע באורח קשה ופונה במסוק של צה"ל״.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה