שבת עם הטבע- לכבוד ט״ו בשבט

$(function(){setImageBanner('4e458be0-e427-442f-9c4a-657ebfc78002','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שבת עם הטבע יוצאת לדרך בפעם השנייה והפעם בסימן אדם ואדמה- לכבוד ט״ו בשבט. בעקבות ההצלחה של השבת שהתקיימה ביום הקצר ביותר בשנה, כולם מוזמנים לשבת שניה בסימן ט"ו בשבט. הפעילויות מתקיימות ב"עם הטבע"- מרחב אקולוגי-קהילתי בפנימיית "בית אפל". במהלך השבת יתקיימו מגוון פעילויות קהילתיות שמיועדות לכולם- ילדים, נוער, מבוגרים, דתיים, חילוניים, עולים, ותיקים, תושבי גן יבנה ואורחים מבחוץ.

מצילומי יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי

ביום שישי (2.2): מוזמנים להביא חפצים במצב מעולה שאין לכם צורך בהם לשוק תן וקח קהילתי. הפעם הדגש הוא על תחפושות לפורים ויהיה דוכן מיוחד להחלפת תחפושות במצב טוב.  כמו בכל "שבת עם הטבע", גם הפעם החנות הקהילתית "מסוגננת בשניה" פותחת שעריה וינתן יעוץ סטיילינג אישי על ידי אורנה ואילנה.

חניכי כיתה ז' של פנימיית "בית אפל" בשיתוף עם חברי "מעין קהילה ישראלית" מזמינים את הציבור לסדר ט"ו בשבט עם שירי ארץ ישראל, טעימה מפירות שהשתבחה בהם ארצנו, משחקים, חידות ומשימות לחג. מתכנסים בדום החדש בשעה 16:45. הסדר מתחיל ב 17:00.

צילום: פנימיית ״בית אפל״

ביום שבת (3.2): ספורטאים שסיימו ריצת בוקר מוזמנים ליוגה לספורטאים עם יפית מונטיפיורי. לאורך כל היום משפחות מוזמנות להביא סלסלת פיקניק ולשבת ליד אחד השולחנות הערוכים לפיקניק משפחתי.  החל מעשר בבוקר יתקיימו במקביל סדנאות יוגה בטבע, תנועה לשקט, אליפות פריסבי, משחק אסטרטגיה משפחתי- "שומרים על המלך, חפשו את מטמון השבת, טבעתרון- תיאטרון אימפרוביזציה של סיפורי חז"ל על עצים, יערות ופרחים, הרפתקאות ביער- משימות אתגריות סביב העצים ועוד ועוד.

"שבת עם הטבע" היא חלק מתוכנית ארצית בשם "שבת UNPLUGGED" שמטרתה להזמין את כולנו לשבת של התנתקות ממרוץ החיים, התנתקות ממסכים אלקטרוניים, התנתקות משטף המידע הזורם אל מול עיננו, התנתקות מהצורך לפעול, לעשות ולייצר. בכל רחבי הארץ מתקיימות פעילויות קהילתיות שמזמינות תושבים לצאת אל הטבע, להאט את הקצב, להתנתק מהטכנולוגיה ולהתחבר אחד אל השני.

הכניסה  חופשית לכל הפעילויות. פרטים נוספים- 053-9329396 תוכניה מפורטת ניתן למצוא באתר: www.imhateva.org

"שבת עם הטבע"- 2-3 לפברואר, לכבוד ט"ו בשבט.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה