בואו להכיר: המנכ״ליות של גן יבנה

$(function(){setImageBanner('4a5074f6-33e8-42f5-be88-fc4cc276c95e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבועות האחרונים מסתובבת שמועה על קבוצת וואטסאפ חדשה שסחפה אחריה את כל נשות גן יבנה. תכירו את קבוצת ״המנכ״ליות״ של גן יבנה, אחרי ההצלחה הארצית שסחפה אחריה אלפי נשים, קבוצת נשים בנות גן יבנה החליטו להרים את הכפפה והקימו קבוצה ייעודית במיוחד בשבילכן

המנכ״ליות

קבוצת הפייסבוק, ״המנכ״ליות״, קמה כתשובה לקבוצת הבעלים וכיום מתנהלת כבר כקהילה עצמאית. הקבוצה הוקמה על ידי נשים למען הנשים, היא עוסקת בזוגיות, בעלים, נישואים, אימהות והכי חשוב בנשיות. מובילות הקבוצה בגן יבנה מספרות שהקבוצה באה ליצור קהילה  שמביאה תמיכה, ייעוץ, הקשבה ונתינה לכל מי שחפצה להשמיע את קולה בסביבה נשית תומכת וכל זה עם הרבה הומור וכן, גם על הבעלים.

בצילום: עומר דוד המנכ״לית מגן יבנה

אחרי שבועיים בלבד מאז שעלתה קבוצת הפייסבוק הארצית, אלפי נשים כבר הספיקו להצטרף אליה, הן אפילו התגייסו בזמן שיא לגיוס תרומות של ביגוד והנעלה לעשרות ילדים נזקקים. קהילת המנכ״ליות מתפשטת בכל הארץ ושבוע שעבר, מנכ״ליות גן יבנה ״מונכלו״ עך ידי המנכ״ליות הארציות, בלי לבזבז יותר מידי זמן באותו השבוע הן פתחו קבוצת וואטסאפ לנשות גן יבנה, המעוניינות לקחת חלק בקהילה. הן סיפרו לנו: ״רק השבוע פתחנו את הקבוצה בוואטסאפ ובכל יום יש כ-100 מצטרפות חדשות״.

תכירו בבקשה את עומר דוד, אירית טרוסמן, ענתי הללי וענת אסא המנכ״ליות מגן יבנה, שברגעים אלו ממש יוצרות קהילה גן יבנאית- צעירה, עצמאית ומעצימה. כבר מתחילת הריאיון הן מבקשות לחדד, זאת קודם כל קהילה ואין מקום לשיח פוליטי, גזעני ושיימינג. עומר מספרת: ״זו הפעם הראשונה שנשות היישוב בתפוצה כל כך רחבה מביאות משהו חדשני וצעיר, אנחנו דוגלות בחיבור בין חברות הקהילה ושיתוף בחוויות היומיום (בית, ילדים, משפחה, קריירה), תוך לקיחת חלק בקהילה הארצית והיישובית כאחד״. היא מוסיפה: ״למובילות הקהילה בגן יבנה, חשוב לתת חשיפה לכל מיזמיי המנכ״ליות ולעודד את נשות גן יבנה לקחת חלק בעשייה משותפת וכל זה למען הקהילה בגן יבנה ונשים בתוכה״.

המנכ״ליות של גן יבנה

קצת על המנכ״ליות מגן יבנה

עומר דוד, נשואה למיכאל ואימא ל-4 בנים. עוסקת במו"פ ולומדת משפטים. היא מספרת לנו: ״במשפחתנו התרומה לקהילה ואהבת האדם הינם ערכים עיקריים, בני הבכור החל לאחרונה להתנדב כדור שלישי במשמר אזרחי גן יבנה ביחד עם סבא ואבא שלו. אני מאמינה שאם תעשה טוב תקבל טוב!״.

אירית טרוסמן, נשואה ליגאל ואימא לשני ילדים ובנוסף לכל זה גם פעילה בהנהגת הורים כבר 8 שנים בביה״ס אהוד מנור. ״אני מלאת אמונה ותקווה לעולם יפה יותר, אופטימי ושמח יותר״, אירית מסבירה לנו שיחד עם בעלה הם שמים דגש על המושג ערכים, נתינה. היא מוסיפה: ״זהו ערך עליון בחיי, ככל שהתעמקתי הבנתי עד כמה הרצון לתת הוא תוצאה של מגוון רגשות שכוללים כאב, הזדהות, התרגשות, הבנה וחינוך שמשולב בהמון המון אהבה״.

ענתי הללי, נשואה ואימא לחמישה ילדים!. ענתי מנהלת בית ועסק משפחתי לכוח אדם עם בעלה ומאוד מעורבת  בקהילת גן יבנה. היא מסבירה לנו שהיא רואה בקהילתיות גורם מרכזי לצמיחה אישית של כל אחת ואחד מאתנו. 

היא מוסיפה: ״ 20 שנה חייתי בבועה. מגיל 21 התחלתי לצבור ניסיון שיכול לסייע לנשים בקהילה, היום יש לי 30 שנות ניסיון והמוטו שלי הוא: נקודה אחת של אור מייצרת תקופות רבות של אושר, ביחד ככוח נשי נוביל ונגיע למקומות שלא חלמנו עליהם״.

מה צפוי בעתיד הקרוב, יש כבר רעיונות? 

עומר משתפת אותנו שבקרוב מאוד בתאריך 3.2 מתוכנן מפגש ראשון. ״כולנו מתרגשות מאד לקראת המפגש הראשון, ההכנות בשיאן. כבר עכשיו בקבוצת הוואטסאפ שלנו החיבור מורגש מהרגע הראשון, כולן מיד נתרמות לעזרה בהכנות לקראת המפגש והכול נעשה מאהבה כיאה למנכ״ליות״. עומר מספרת לנו שאפילו מצאה כמה אבות שהצליחו להסתנן לקבוצה וכבר יש מחשבה על שיתוף פעולה עם האבות למפגש משותף לרגל חג הפורים.

אז מה בתכנון?

בתאריך ה- 03.02.2018 ביום שייוצא כבר ביום שבת הזה מתוכנן פיקניק משפחות אזורי. הן מספרות לנו שהמפגש נוצר בשביל הגיבוש והעמקת תחושת הקהילתיות. עומר מוסיפה: ״חשוב לי לפרגן לשירה גבריאל אם המנכ״ליות, היא תרמה רבות מניסיונה העשיר, הפרגון והתמיכה, כבוד הוא לנו״.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה