משולש "אהבה" : שר האוצר, ראש מועצה מכהן, והשואף להחליפו

$(function(){setImageBanner('977ea56e-51a0-40d6-872a-77be133b15ae','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שלישי (30.1) השבוע, התפרסמה כתבה בחדשות 2 הנוגעת לפרויקט ״מחיר למשתכן״ בגן יבנה. בכתבה נאמר כי ראש המועצה, דרור אהרון, דורש לעצמו את הקרדיט להבאת הפרויקט ליישוב. מנגד נראה שהמתמודד העתידי נגדו מנסה לנכס את זה לעצמו. ואם שאלתם הזוגות הצעירים נותרו עם השאלות בגלל אותם מאבקים.

הכתבה כפי שפורסמה בערוץ 2: 

לקראת הבחירות המקומיות שמתקרבות אלינו בצעדי ענק, הרוחות בגן יבנה מתלהטות. במהדורה המרכזית של חדשות 2 התפרסמה כתבה בשלישי (30.1), החושפת בפנינו מה מתרחש מאחורי הקלעים - כל הדרך לקולות הבוחרים בגן יבנה. פרויקט ״מחיר למשתכן״ בגן יבנה מזוהה עם ראש המועצה שמקדם במרץ את פרויקט הבניה, שאמור להביא בין היתר להרחבת היישוב בעוד כ-1600 יחידות דיור.

ההזמנה לכנס שהתבטל

עו״ד מוטי יוסף, המתמודד השנה לפקיד ראש מועצת גן יבנה, קידם בשבועות האחרונים כנס ״מחיר למשתכן״ שהיה מיועד להתקיים בתאריך 08.02.2018. לפי המתוכנן, תושבי גן יבנה שרצו להגיע לכנס יכלו לקבל סקירה מלאה אודות הפרויקט מפי ח״כ רועי פולקמן, יו״ר סיעת כולנו. אך לפי הכתבה שהתפרסמה,  נשמע ח״כ פולקמן שהוא נאלץ לוותר על נוכחותו בכנס בעקבות התנגדות מראש המועצה.

מהשיחה שהתפרסמה בין השניים, מסביר ח״כ פולקמן כי התנאי לקיום כנס מסוג זה הוא קודם כל הסכמתו של ראש המועצה ביישוב, והוא מסביר כי אינו יכול ללכת נגד ראש מועצה מכהן : ״אני לא מתעסק בפוליטיקה המקומית של היישוב״.

המתמודד מוטי יוסף אומר מצידו: ״יש כאן דבר שלא יעשה, יש פה ניסיון להלך אימים על חבר כנסת. מסתבר שמופעלים פה לחצים פוליטיים על ידי ראש הרשות, תוך איום - לא מרומז אפילו - שבא ואומר: תקיים את הכנס הזה - אני אתקע לכם את הפרויקט״.

עו״ד מוטי יוסף

לאחר הפרסום הכתבה פנינו אל עו״ד מוטי יוסף בשביל לשמוע מה הוא חושב על הנושא. יוסף מספר לנו, שהחליט יחד עם חברת המועצה, הדס ויצמן, לפנות אל ח״כ פולקמן, לאחר שזוגות צעירים מהיישוב שזכו ב׳מחיר למשתכן׳ פנו אליו. ״כל אותם זוגות צעירים שקיבלו הודעה על כך שזכו נשארו עם הרבה מאוד שאלות, לאחר פניות רבות אליי החלטתי יחד עם הדס ויצמן ליזום כנס שייתן מענה לכל אותן שאלות. פנינו למפלגת כולנו וביקשנו להזמין נציג מטעם כדי שיפיג את הלחץ שנוצר אצל הזוגות״. הוא מוסיף: ״הם הרגישו כי לא מתייחסים אליהם, אחרי ההודעה על הזכייה הם נשארו עם הרבה שאלות של מה עושים ואיך מתקדמים מכאן״.

אז יש כאן אינטרס פוליטי כמו שנאמר בתגובת ראש המועצה בכתבה?

״בסופו של דבר אני פוליטי כי אני רוצה לשנות, כאדם פרטי אני לא יכול לעשות הרבה לצערי ולכן בחרתי להיות פוליטי וללכת לפוליטיקה״. הוא מוסיף ואומר: ״באנו לעשות שירות לציבור ואין כאן משחק פוליטי, אני אפילו לא חבר באף מפלגה. היוזמה הגיעה אך ורק כדי לתת מענה לאותם תושבים מודאגים שהנושא היה חשוב להם ולא מסתתרת כאן שום א׳נדה פוליטית״.

בשיחה עם גן יבנה.נט אומר יוסף כי מבין את עמדתו של ח״כ פולקמן בנוגע לביטול הגעתו לכנס ומוסיף: ״בסופו של דבר ביטול הכנס פוגע אך ורק בזוגות הצעירים שזכו בפרויקט״. צר לי שהמצב הידרדר לכך ואני מקווה שהנושא יפטר ויינתן מענה הולם לכולם אותם זוגות, כי זה מה שחשוב באמת״.

אנו מביאים לכם את תגובת ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון:

הכתבה ששודרה כול מטרתה לקדם אינטרס פוליטי.

תוכנית למשתכן בגן יבנה אושרה זה מכבר. נערכו הגרלות ונקבעו בה זוכים בחודש דצמבר האחרון, זו הראיה הברורה לכך שיש כאן ניסיון בוטה לעשות שימוש פוליטי ציני בתוכנית "מחיר למשתכן". הטענה בדבר עיכובים יזומים על ידי המועצה אינו עונה עולה בקנה אחד עם המציאות.

המועצה יחד עם שר האוצר משה כחלון שוקדים על התהליכים הנדרשים, לרבות קידום הליך החתימה על הסכם הפיתוח לשכונה בצורה גלויה ושקופה. אנו שמחים על כך שמתנגדים לדיור לזוגות צעירים הפכו לתומכים נלהבים. בכתבה לא נשמע קולו של ראש המועצה ואין שום אמירה שלו. מעשה שכזה  בו מוקלט חבר כנסת תוך פרסום השיחה מעיד על אופיו של האדם והתנהגותו. המועצה  תמשיך לפעול בשקיפות ובנחישות לקידום כל התהליכים הנדרשים לשם פיתוח היישוב וטובת התושבים.

לסיכום: הייתי ממליץ שיהיה כנס שבו כולם ישתתפו העיקר שהצעירים הזוכים יקבלו תשובות.

המשך יבוא אנחנו  מניחים... 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה