תיכון נעמי שמר מציג: "בית בו כל קול נשמע" 2018

$(function(){setImageBanner('439dbccb-cee2-473f-a792-5f57e385ecce','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תפקידו של מוסד חינוכי הוא להעניק לתלמידיו את הכלים הנחוצים להם בהגעתם לבגרות. בתיכון נעמי שמר יודעים זאת היטב ומבינים שלצד הצורך בציונים טובים, יש צורך להעניק לתלמידים את ההזדמנות לחשוף את הכישרון האומנותי שטמון בהם. בתחילת החודש תלמידי תיכון נעמי שמר קיבלו את ההזדמנות להציג את כישרונם בהפקת ענק- ״בית בו כל קול נשמע״

צילום: גבי פוזנר

ביום שישי בתאריך 2/2/18 בית הספר נעמי שמר הפיק בוקר חוזקות גדול מהחיים, אשר התקיים במשכן לאומנויות הבמה באשדוד. בוקר זה הופק למען תלמידי בית הספר במטרה לתת ביטוי לכישרונות העולים בו, הכישרונות היו רבים וכל משתתף בחר את הדרך הייחודית שלו. הבוקר הופק במיטביות והצופים יצאו מהמופע נדהמים מההפקה המרהיבה ומהכישרונות הצעירים.

אז מה היה לנו בבוקר זה?

  1. להקת בית הספר- בביצוע מחרוזת שירי ארץ ישראל מכל הזמנים.
  2. להקת הרוק "תזהר מהאוטו"- שביצעו שני שירי רוק מדהימים!
  3. דואט של צמד זמרות ששרו מספר סולואים.
  4. הפקת תיאטרון של שכבות ז' ו-י'.
  5. רקדנית בלט שרקדה לצליליו של פסנתרן מבריק שהלחין את יצירתו.
  6. ריקודי היפ-הופ.

צילום: גבי פוזנר

סרטונים שהוסרטו מבעוד מועד של קבוצות ייחודיות מבית הספר כמו: קבוצת הריצה של מרטין מורה מבית הספר, נבחרת הכדור עף של בית הספר ופרוייקט eyes to Israel בהנחיית של מורה מהצוות יעל שלומוביץ.

על הבוקר היו אחראיות הרכזות חינוך חברתי: מור רביב ורויטל אמויאל שעבדו ימים כלילות למען הצלחתו. וכמובן הכל בניצוחן של מנהלות בית הספר פנינה גלס ורינה ניצן שרואות את כל התלמידים בבית הספרופועלות למען קידומם הלימודי, החברתי והערכי ונותנות במה לכל תלמיד.

כמה תמונות מאירוע של השנה...

צילום: גבי פוזנר

צילום: גבי פוזנר

צילום: גבי פוזנר

צילום: גבי פוזנר

צילום: גבי פוזנר

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה