קצת חינוך

$(function(){setImageBanner('d541ca8b-11b2-40bf-a97b-80d7cb4b1c25','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

נדמה שבתקופה האחרונה כל נושא החינוך והעשרה בגן יבנה הולך ומתפתח. קבצנו עבורכם מספר פעילויות וקורסים מיוחדים שמתקיימים כאן בגן יבנה

 storyblocks

בית הספר ממ"ד 'סיני' בגן יבנה מכריז על פתיחתו של מבצע "עליות ואהבת הארץ״

המבצע הוכרז בבית הספר כחלק מהנושא השנתי הנלמד בכיתות בבית הספר - 70 שנה למדינת ישראל. במהלך המבצע ילמדו התלמידים בכיתות על העדות השונות ועל עלייתן לארץ, וייחשפו בצורה חווייתית ומעשירה לתרבויות השונות בחברה הישראלית. על פי התכנית, בכל שבוע יעסקו התלמידים בעדה אחרת, ילמדו על הדרך שבה עלו בני העדה לארץ ישראל, סיפורים מיוחדים הקשורים בה, ילמדו על מאפייניה הייחודיים ועוד. בנוסף  תינתן התייחסות למנהגים המיוחדים של אותה העדה, שירים וריקודים, מאכלים, שפה, בגדים ועוד. בסיומו של כל שבוע, התלמידים יענו על חידה או שישתתפו בשעשועון מהנה אודות העדה הנלמדת. עד כה עסקו התלמידים במרוקו ותימן, ובהמשך יעסקו גם באתיופיה, טוניס, טריפולי, הודו וכורדיסטן.

 לזכר הרב עזרא

בית הספר ממ"ד 'סיני' בגן יבנה ציין שנה לפטירתו של הרב עזרא אשכנזי ז"ל

ביום שישי שעבר, כ"ד בשבט, חל יום פטירתו של המנהל הקודם של ביה"ס 'סיני', הרב עזרא אשכנזי ז"ל. בבית הספר ערכו טקס ליום פטירתו, בכיתה ה' בנים סיימו מסכת לעילוי נשמתו ובהפסקה התלמידים קראו תהילים. בנוסף, ביום שני השבוע התקיימה שמחה להכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו של הרב עזרא ז"ל. הכנסת ספר התורה התקיימה בבית שמש, עיר מגוריו של הרב עזרא ז"ל , המונים השתתפו בשמחה זו. המועצה המקומית גן יבנה סייעה בהקצאת אוטובוס על מנת שגם תלמידי ביה"ס סיני יוכלו להשתתף בשמחת הכנסת ספר התורה.

שיעור רובוטיקה

קורס חדש ברובוטיקה במתנ"ס גן יבנה

בשבוע האחרון נפתח במתנ"ס גן יבנה קורס חדשני ומיוחד במינו - קורס רובוטיקה. מדובר בקורס שנפתח בשיתוף משרד המדע כאשר המדריכים שמעבירים אותו הם בוגרי הטכניון. במסגרת הקורס התלמידים יערכו היכרות עם עולם הרובוטיקה, ילמדו מבוא לאלגוריתמיקה, ילמדו לתכנת רכב רובוטי חכם לנסיעה ולביצוע מטלות שונו, ילמדו מבוא לגרפיקה ממוחשבת ולבסוף יבצעו פרויקט מסכם שבמסגרתו יציעו פתרון לבעיה מחיי היום יום שניתן לפתור באמצעות יישומים טכנולוגיים.

הפסקה פעילה

הספרייה יוצאת החוצה בבי"ס סיני ממ"ד גן יבנה

בבי"ס סיני בגן יבנה החליטו להוציא ליום אחד את הספרייה החוצה כאשר הנושא הנבחר בו עסקו היה מדעים. כך, תמונות של מדענים וחוקרים שונים קישטו את חצר בית הספר, נתלו שלטים והסברים בנושא צמחים, חשמל ובעלי חיים בלוח ענק ועוד. בין היתר, התלמידים קראו בספרי מדעים וחקרו את הנושאים המעניינים, נהנו מפעילויות מאתגרות ומאווירה מרוממת ומלאת אנרגיות.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה