גן יבנה נערכת ליום המעשים הטובים לשנת 2018

$(function(){setImageBanner('1db13d38-26f4-4637-964c-52fe151e7266','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הקמת גינה מסביב לבית הכנסת של העדה האתיופית על ידי תלמידי בית הספר 'סיני', ריצת לילה קהילתית, פרויקט "אופניים לכול", הכנת מוביילים וזרים מסבון ושוקולד יחד עם חברי מועדון ארגמן אקי"ם ועוד ועוד. אלו הן רק חלק מהפעילויות שייערכו במסגרת יום המעשים הטובים ביישוב

צובעים בתים

בין התאריכים 12-15 במרץ יצוין שבוע המעשים הטובים ברחבי הארץ. גם השנה, זו השנה השמינית ברציפות, תציין המועצה המקומית גן יבנה את יום המעשים הטובים במגוון רב של פרויקטים ופעילויות למען הקהילה, במישור החברתי, קהילתי וסביבתי בשיתוף פעולה של כלל הגורמים במועצה יחד עם התושבים.

השנה הוחלט לקיים את יום המעשים הטובים בסימן ספורט ואורח חיים בריא. בין הפעילויות שמתוכננות להיערך השנה במסגרת יום המעשים הטובים: ריצת לילה קהילתית - אירוע ספורטיבי לכל המשפחה, פרויקט "אופניים לכל" שכולל איסוף אופניים והשמשתם לשם חלוקה למעוטי יכולת,  פרויקט "דוגיסיטר" שכולל לימוד חוויתי ומהנה של יסודות האילוף, פסטיבל יום המעשים הטובים ותחרות כשרונות צעירים, תלמידי אורט ע"ש "יצחק רבין" בשכבות י'-יב' יקיימו פעילות ספורטיבית בכל גני הילדים ביישוב בסימן: "משחקי ילדות ומשחקים של פעם", הכנת מוביילים וזרים מסבון ושוקולד יחד עם חברי מועדון 'ארגמן' אקי"ם ומכירתם באירועי תרבות שונים ובפסטיבל יום המעשים הטובים, הקמת גינה מסביב לבית הכנסת של העדה האתיופית על ידי ילדי בית הספר 'סיני', טורניר כדורגל עם ליגת ותיקים גן יבנה וקבוצת ילדי הרווחה, משחק ידידות של ליגת ותיקים גן יבנה מול ותיקי נבחרת ישראל ועוד ועוד פעילויות שונות שייערכו בכל רחבי היישוב.  

סבונים בעבודת יד

ראש המועצה המקומית גן יבנה, דרור אהרון: "אני מברך את כל הגופים הרבים שעושים בהתנדבות ונרתמים ליום אחד שכולו מעשים טובים למען הקהילה ביישוב. תושבי גן יבנה מקיימים פעילות קהילתית והתנדבותית במשך כל השנה, וביתר שאת ביום המעשים הטובים. אנו רואים חשיבות רבה בערך ההתנדבות וגאים על שיתוף הפעולה בין התושבים לבין מחלקות ואגפי המועצה המקומית למען הקהילה".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה