תכירו: מנהל חדש במתנ״ס גן יבנה

$(function(){setImageBanner('5de56ab9-f505-48b8-babd-aea87482ba8f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בתום הליכי מיון קפדניים, וועדת הבחירה של המועצה המקומית גן יבנה החליטה על מינויו של ישראל דיאמנט (59), כמנהל מתנ"ס גן יבנה החדש

קבלת המינוי שלי כמנהל המתנ"ס מהווה עבורי סגירת מעגל

המועצה המקומית גן יבנה מודיעה על בחירתו של ישראל דיאמנט לתפקיד מנהל מתנ"ס גן יבנה החדש. המינוי אושר על ידי וועדת הבחירה שגובשה על ידי הנהלת המתנ"ס ברוב קולות. 

ישראל דיאמנט (59), תושב גן יבנה, נשוי ואב לשניים, נבחר לכהן כמנהל מתנ"ס גן יבנה, לאחר שנמצא המתאים ביותר על ידי וועדת הבחירה. דיאמנט בעל ניסיון של 12 שנים בניהול מתנ"סים וניהול תחומי תרבות, נוער וספורט, הינו בוגר תואר ראשון במדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב, בעל הסמכות לניהול מתנ"סים, ניהול יחידות נוער, ניהול בכיר בתחום הספורט ועוד. במסגרת תפקידיו האחרונים שימש, בין היתר, כמנכ"ל מתנ"ס בית דגן, מנכ"ל מתנ"ס קרני שומרון, מנכ"ל מתנ"ס גדרה, מנהל מתנ"ס גוננים בירושלים ובעברו אף שימש כמנהל מחלקת הנוער והספורט בגן יבנה כך שהוא מגיע כשבאמתחתו היכרות עמוקה עם קהילת גן יבנה. 

מנהל המתנ"ס הנכנס, ישראל דיאמנט: "תושבי גן יבנה, שכניי היקרים. אני מודה בהתרגשות רבה להנהלת המתנ"ס ולראש המועצה, דרור אהרון, על שנתנו בי את אמונם ובחרו בי למנהל מתנ"ס גן יבנה. את הקריירה שלי כעובד קהילה התחלתי כרכז נוער, ולאחר מכן שימשתי כמנהל מחלקת הנוער והספורט במתנ"ס היישובי. קבלת המינוי שלי כמנהל המתנ"ס מהווה עבורי סגירת מעגל. אני בטוח שביחד, צוות המתנ"ס, הנהלת המועצה ותושבי גן יבנה, נמשיך להתפתח, לפתח ולשגשג".

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה