המנכ״ליות מארחות: דניאל קובלר בהרצאה מרתקת

$(function(){setImageBanner('7d0a3bcd-6e99-472b-a527-2dd3e241cc5d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שבת בערב התאספו יחד המנכ״ליות של גן יבנה למפגש פיסגה. המפגש השלישי במספר הפעם התנהל במתכונת מעט שונה, המנכ״ליות זכו לקבל הרצאה מרתקת על הצלחה והגשמה עצמית מדניאל קובלר. מי שאינו יודע, דניאל עוד לא הגיע לגיל 30 וכבר מסתמן להיות הדבר הגדול הבא, סיפורו מתחיל כאן בגן יבנה אבל ממש לא עוצר כאן

צילום: בן מזרחי | המנכ״ליות מארחות את דניאל קובלר

אתמול נערך המפגש השלישי של מנכ״ליות גן יבנה והפעם החליטו מארגני המפגש לצרף אליהם בחור חדש. שמו הולך לפניו בזכות הדרך הארוכה שהוא עשה בחיים, דניאל קובלר (29)- יזם מהתחום חברתי- עסקי שהספיק כבר להקים חמש חברות וארגונים. אתמול בערב במפגש חגיגי בסניף לנדוור ביישוב, צוות ההיגוי של המנכ״ליות״ ענת הללי, אירית טרוסמן ועומר דוד הצליחו להביא הרצאה מרתקת (בהתנדבות) מדניאל ששיתף אותן במסע הארוך שעבר עליו אל ההצלחה הגדולה.

צילום: בן מזרחי | צוות ההיגוי: ענת הללי, אירית טרוסמן ועומר דוד

 המפגש של דניאל עם המנכ״ליות מתרחש על רקע בחירתו להיות חלק מה-30 האנשים המצליחים של מגזין פורבס בארץ. אך שום דבר בשביל דניאל אינו מובן מאליו. כבעל הפרעות קשב וריכוז הוא התקשה מאוד למצוא את עצמו במסגרת הבית ספרית, בשילוב עם קשיים כלכלים במשפחה, זהו המתכון המושלם לכישלון.בראיון שנתן למגזין פורבס הוא מספר:"בבית הספר היסודי עברתי עם משפחתי מקיבוץ עלומים הדתי לשכונת גני שמש הענייה בבית שמש", הוא מספר. "בלי כסף, חוגי העשרה או עזרה הייתי בפיגור רציני בלימודים". למרות הקשיים שחוותה המשפחה בשנים הראשונות, הוריו של קובלר החליטו לשנות את חייהם והתחילו לעבוד בתעשיית ההייטק. הוא מספר כי "היה מאוד קשה בשנים הראשונות, אבל בזכות ההשכלה והעבודה הקשה של ההורים שלי, הצלחנו להתגבר על הקשיים ועד היום הם ההשראה הכי גדולה עבורי והעשייה שלהם גרמה לי להאמין גם בעצמי יותר".

צילום: בן מזרחי | הרצאה מרתקת על סיפור הצלחה

כיום הוא מייסד עמותת עתיד פלוס, המנגישה לימודי מתמטיקה, מדע וטכנולוגיה לתלמידים כמוהו, ילדים שבמקור נולדו וחיים בפריפריה. במשך סך הכול ארבע שנות פעילות העמותה גייסה תרומות בסך 30 מיליון שקל למימון מלא, השנה זכו תלמידי כפר הנוער כנות –  שעד לפני שלוש שנים נאלצו להתמודד עם תואר בית הספר בעל ציוני המיצ"ב הנמוכים בארץ – בתחרות "הייטק חקלאי". תוכניות 4 ו-5 יחידות לימוד במתמטיקה שמיושמות בארבעה כפרי נוער הביאה לגידול של 300% במספר הניגשים לבחינות הבגרות, 300 תלמידי יסודי מהפריפריה הכלכלית-חברתית משתתפים בתוכניות מצוינות ועוד אלפים משתמשים בכלים הטכנולוגיים שפיתחה העמותה.

צילום: בן מזרחי | הגיע להשגים גדולים לפני גיל 30

מה שהביא את קובלר לרעיון של הקמת העמותה טמון קודם כל בילדותו, כאשר התבגר הבין כי רוצה להביא לשינוי והיזדמנויות לאותם ילדים כמוהו. כקצין הלוחמה בדובדבן הוא היה אחראי על פיתוח טכניקות ומתודולוגיות חדשניות להדרכת לחימה מבצעית. אחרי השחרור פנה לעסוק בשיפור תדמיתה של ישראל בעולם, בין היתר בארגון "אקספלניישן" שהקים, וכחבר בצוות היגוי בעמותת "לוחמים ללא גבולות".

צילום: בן מזרחי | לשמוע ולא להאמין

קובלהר מוסיף בראיון: "בתחילת הדרך נתקלתי בהרבה סקפטיות", הוא מעיד. "אמרו שזה לא יצליח כי אין לי ניסיון בחינוך, העירו לי שניסו לעשות את זה לפניי. היו מי שחשבו שהגיל הצעיר שלי הוא חיסרון. אבל אני מאמין בעשייה לצורך עשייה ומאמין בחינוך, כי משם יגיע האימפקט הגדול".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה