מתחדשים לקראת החגים: המועצה יצאה במבצע פסח

$(function(){setImageBanner('ea8813b9-9507-4b31-b539-fd6b95d85c3e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

צוותי המועצה קיימו מבצע לחידוש וצביעה של מעברי חציה, ניתובים, באמפרים ואבני שפה בכל רחבי היישוב. השבוע חלה התקדמות משביעת רצון גם בהקמת מגרש הדשא הסינטטי ובהצבת הכלובים החדשים בפינת החי בגן שושן

תחילת העבודות

המועצה המקומית גן יבנה מקיימת מבצע צביעה וחידוש תשתיות נרחב בכל רחבי היישוב. בשבועות האחרונים, מבצעות מחלקות המועצה השונות מגוון פרויקטים לשדרוג תשתיות ושיפור פני היישוב.

צביעת כבישים

כך, בין היתר, בשבועות האחרונים מתקיים מבצע מיוחד לחידוש ולצביעה של מעברי החציה, ניתובים, באמפרים, חצים ואבני שפה במקומות שונים ברחבי היישוב. בין המקומות הבולטים שבהם מתקיים פרויקט הצביעה – רחוב הרצל, רחוב החרוב ורחובות רבים נוספים. בנוסף, הוחלט להתמקד בסביבות מוסדות החינוך ובתי הספר ברחבי היישוב במטרה להגביר את הבטיחות ולשפר את הסדרי התנועה בסמוך אליהם.

 עבודות התשתית נעשות ברחבי כל היישוב

בנוסף על עבודות הצביעה, צוותי המועצה התקדמו גם בעבודות לשדרוג פינת החי בגן שושן. השבוע הוצבו חלק מהכלובים החדשים לשדרוג פינת החי ולרווחת החיות, והעבודות מתקדמות בקצב משביע רצון. נמשכות גם העבודות להקמתו של מגרש הדשא הסינטטי למען הקהילה ברחוב הגיבורים ובימים האחרונים החלה הצבתה של גדר היקפית חדשה מסביב למגרש, במועצה מעריכים כי העבודות על המגרש תסתיימנה לא יאוחר מתחילתו של חודש אפריל.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה