נבחרת כדורעף של נעמי שמר הביאה את האליפות

$(function(){setImageBanner('c0dfaabe-bd1e-4bdc-bfe9-43dc7c474a36','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחר שסיימו את הליגה הרגילה במקום הראשון, ארחו בנות שמר את טורניר הגמר של מחוז דרום ולאחר תצוגת כדורעף איכותית, זכו באליפות

אליפות כדורעף 2018
נבחרת כדורעף הבנות של המועדון הבית ספרי נעמי שמר זכתה באליפות מחוז דרום לאחר שגברה בחצי הגמר על אורט אפרידר אשקלון ועל נופי הבשור בגמר בתוצאה 2-0 ושמרה על מאזן מושלם מבלי לשמוט אפילו מערכה אחת לאורך הליגה ועכשיו הכוונת על האליפות הארצית הצפויה להתקיים ב 9-10.5 במועצה האזורית מטה אשר בגליל המערבי.

לא הכול הלך חלק למועדון הצעיר שהוקם רק בשנה שעברה בתמיכתם של מחלקת הספורט ביישוב, הנהלת בית הספר והצוות החינוכי ופועלת בשיתוף פעולה עם מועדון הכדורעף מכבי – AOV והעמותה לקידום הכדורעף, הבנות שרק החלו (בכיתה ז') ללמוד לשחק כדורעף , נאלצו להתחרות נגד קבוצות של בנות מנוסות יותר מכיתות ח', הובסו פעם אחר פעם וסיימו את העונה עם מערכת זכות אחת בלבד. הייתה זו שנה לא קלה עם לא מעט הפסדים במשחקים ומשברים, אך הבנות המשיכו לעבוד קשה ולהשקיע באימונים.
אליפות כדורעף 2018
עברה שנה והעבודה הקשה השתלמה, הבנות שמתאמנות 5 אימונים בשבוע במסגרת ביה"ס, 3 אימוני בוקר בשעת אפס ושני אימוני צהריים בתום יום הלימודים, הציגו לאורך כל השנה יכולת גבוהה ורמת משחק נהדרת וסיימו את הליגה הסדירה במאזן מושלם, מבלי לשמוט אף לא מערכה אחת ובשל כך זכו לארח את טורניר הגמר של מחוז דרום כאשר זכייה במחוז תעלה את הבנות לאליפות הארצית לטורניר 12 הגדולות ולהתמודדות על תואר אלופת המדינה לבתי ספר לשנת 2018.
אליפות כדורעף 2018
חצי הגמר
בחצי הגמר פגשו בנות שמר את בנות אורט אפרידר הנהדרות מאשקלון. האורחות הציגו משחק הקרבה מעולה אך לא הצליחו להתמודד עם האגרסיביות של בנות שמר שלמן שריקת הפתיחה היו מרוכזות ונחושות והשתלטו לחלוטין על קצב המשחק עד לרדע הניצחון.
אליפות כדורעף 2018
הגמר
כיריבתה בגמר של שמר עלתה קבוצת נופי הבשור מן המועצה האזורית אשכול, שגם היא סיימה את הליגה הסדירה ללא הפסד ולה מסורת ארוכת שנים של זכיות ואליפויות, יריבה שנחשבה בעיני רבים בדרום כפייבוריטית לזכייה באליפות המחוז ורבים בענף הכדורעף אף מחשיבים כטובה ביותר בארץ לגילאי כיתות ח'.
קפטנית הקבוצה ענבר בהרי פתחה את הגמר בסרבים אגרסיביים שהקנו לקבוצה בטחון רב ולחצו את היריבה ולפני שנופי הבשור הבינו מה קורה הן כבר מצאו עצמן בפיגור 6-1. בנות שמר לא הרפו והמשיכו ללחוץ כאשר מוסרות הקבוצה מעיין אסור ויובל דניאל מנהלות בתבונה את משחק ההתקפה של הקבוצה ומציגות משחק יציב ובטוח. גם מכות הפתיחה המעולות שהכריעו עבור בנות נופי הבשור משחקים רבים, לא הרשימו את הבנות אשר התמודדו איתן בקלות בעיקר בזכות עבודה נהדרת של אדר חכים ויהל גלוצר המצוינות שנתנו הרבה שקט בקו האחורי.
אליפות כדורעף 2018
בנות שמר נראו רעננות ושמחות ויריבותיהן הלכו ודעכו כאשר ההתקפה הדורסנית של הבנות ובראשן אגם אלול הצעירה, הכתה בהן ללא רחם. גם מאמן היריבה מנופי הבשור, הידוע בצבעוניותו נותר המום ובניגוד להרגלו שקט וחסר פתרונות עד להכרעת המערכה הראשונה 25-12 וריח האליפות הראשונה אי פעם של קבוצה מגן יבנה כבר עמד באוויר לקול מאות האוהדים המשולהבים. המערכה השנייה נפתחה ובנות נופי הבשור עשו מאמצים עילאיים להשתלט על קצב המשחק, בנות שמר לא ויתרו על אף כדור אך רצף של מספר טעויות מעט הוציא את הבנות מן השלווה שליוותה אותן לאורך כל היום וחוסר הריכוז הרגעי אפשר לבנות נופי הבשור לעלות ליתרון 10-7 לראשונה במשחק ולכפות פסק זמן על בנות שמר בכדי להתארגן מחדש ולחזור לקצב.
לאחר פסק הזמן חזרו הבנות למגרש כמו לביאות והציגו משחק הקרבה נדיר שאותו הובילה מעיין אסור שהצילה מספר כדורים אבודים וסימנה לקבוצה וליריבה את הלך הרוח- מכאן תצא אלופה אחת והיא נבחרת נעמי שמר! הבנות השתלטו לחלוטין על המשחק, לא אפשרו לאורחות לתפקד והפעילו לחץ אדיר על הקבלה שלהן, כך שלא הצליחו לתפקד כלל והפער בנקודות רק הלך וגדל.
אליפות כדורעף 2018
בתוצאה 20-17 חזרה ענבר לעמדת מכת הפתיחה והשלימה 5 נקודות רצופות ומתוכן 3 אייסים והמשחק הוכרע בתוצאה 25-17 לבנות שמר אשר נשטפו בגל האוהדים שפרץ למגרש והחל בחגיגות האליפות. בתום המשחק אמר מאמן נופי הבשור "לא היה לנו סיכוי היום, המוסרות של שמר עשו היום דברים שמעל לרמת הליגה ולא היה לנו דרך להתמודד איתן".
מאמני נעמי שמר אורי שפירא ואלכס בובריק המאושרים: "זו אליפות מתוקה וראשונה מני רבות שיבואו, הבנות היום היו מדהימות וניתן היה לראות בכל רגע במשחק שפחות מאליפות לא בא בחשבון, הפנים עכשיו קדימה לאליפות הארצית לטורניר 12 הגדולות שגם בו אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שרק אפשר, הבנות הביאו הרבה כבוד לביה"ס ולישוב ושיחקו כדורעף בוגר ואיכותי, אנחנו שמחים שהצלחנו לעמוד ביעד שהצבנו בתחילת השנה ושימחנו את הקהל המדהים שעודד את הקבוצה לאורך כל חצי הגמר והגמר. תודה מיוחדת גם לפנינה גלס ורינה ניצן מנהלות ביה"ס ואורלי רצון רכזית המועדון הבי"ס שתומכות ומסייעות בקידום נבחרת הכדורעף והמועדון בביה"ס כבר מיומו הראשון ולא פסקו להאמין בהצלחתו"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה