עולה שלב: אלון חסן מבקש מבית המשפט לחייב את הנמל להחזירו לעבודה

$(function(){setImageBanner('83c59e80-0ff3-4aef-a284-86fd41809174','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

אלון חסן, אשר זוכה לאחרונה מכל האישומים נגדו, פנה הבוקר (א') באמצעות ההסתדרות הלאומית לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בבקשה למתן צו זמני שיורה לחברת נמל אשדוד להחזירו לעבודה בנמל באופן מיידי

אלון חסן לאחר הזיכוי

בבקשה למתן צו, שהוגשה באמצעות ההסתדרות הלאומית, נכתב:

"מצופה היה כי נוכח זיכויו המוחלט והמהדהד של המבקש מכל האישומים, לאחר תקופה ממושכת בה הושעה (שלא כדין יש לומר) ממקום העבודה ששימש לו כבית במשך כ-25 שנה, תקבל המשיבה את המבקש חזרה 'בזרועות פתוחות', תוך התנצלות על ההליך המביש והקלוקל שבמסגרתו הושעה, ועל הסבל שנגרם לו במשך ארבע שנים", כתבו עורכי דינו. "משזוכה המבקש מכל האישומים המיוחסים לו – תקופת ההשעיה תמה, ויש להשיבו לעבודה מיד".

עוד מאשים חסן את הנהלת נמל אשדוד כי היא פועלת בחוסר תום לב, בניגוד לדין ובניגוד להוראות החלות על הצדדים, על מנת למנוע את שובו של המבקש לעבודה בנמל. כל זאת, לטענתו, מתוך חשש כי חזרתו של מי שכיהן כיו"ר ועד עובדי הנמל במשך שנים תפיח מחדש תקווה בקרב 1,300 עובדי הנמל כי זכויותיהם יוגנו ויישמרו. עוד טוען חסן כי הנהלת הנמל פועלת יד ביד עם ההסתדרות הכללית מחשש של השתיים כי חזרתו של חסן לנמל תוביל לאובדן אמון מלא של העובדים בהסתדרות הכללית.

חסן מבקש מבית המשפט לקבוע כי השעייתו מעבודתו בנמל בטלה, וכי הוא רשאי, כמו כל עובד אחר, לצאת ולהיכנס בשערי הנמל ללא כל הגבלה.

רק לפני כמה חודשים נבחרו חברי הוועד הנוכחיים בסקטור הציוד המכני בנמל, והבחירות הבאות אמורות להתקיים רק בעוד כ-3 שנים. חסן, שמבקש לחזור לעבודתו בנמל, מכריז גם על רצונו לחזור להנהגת הוועד. 

בקבוצת וואטסאפ בשם "מחזירים את אלון חסן דחוף", משמיע חסן ביקורת נוקבת נגד הוועדים בנמל ומעודד את העובדים לעזוב את ההסתדרות הכללית

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה