אסטרולוגיה - עוזי הכהן 20-26.4

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('52a01853-1634-48cf-ba80-07e7c8a4bb34','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37801,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('52a01853-1634-48cf-ba80-07e7c8a4bb34','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37801,'Image','');},15]]);})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 20/04/18 ועד 26/04/18

טלה:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה אתם מצויים גורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם. אהבה וזוגיות: האביב שניצב בפתח והימים החמימם גורמים לרבים מבני מזל טלה לחוש צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי. לרווקים: נושאים שקשורים באהבה, חיבור, זוגיות ושיתוף מעסקים אתכם. קשר שהחל לא מזמן, עדין נמצא בשלבי בחינה. אירוע בעל הביטים רוחניים אמור ופקוד אתכם בתקופה הקרובה ולסמן לכם על דבר מה. היו ערניים וחפשו את הסימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. טיפ לשבוע טוב יותר: אם תוכלו להביא שיפור איכותי לחייכם, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא תזדקקו למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי תמנעו את צרת המחר. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר - נגלת מחשבתו. זכרו  כשאתם מדברים - צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

שור:

יכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב ראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת הכיוון התעסוקתי. התנהלות מול קבלנים, קניינים, פקידים, מתחרים וקולגות.  בנייה הקמה, קנייה ושיפוץ. ניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובד זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

תאומים:

חשש שמנקר בלבכם מקשה עליכם להגיע לידי מנוחה נפשית, קשיי שינה והירדמות, חלומות רעים יוצרים שינה טרופה שאיננה ממלא את המצברים שלכם. תחושת בדידות שאין לה אחיזה במציאות. הבחירה המודעת שלכם להתעלם מבעיה שמעיבה על נשמתכם ופוגמת בשמחת חייכם, גובה מכם מחיר יקר. כדאי מאוד לדעת שהטמנת הראש בחול ועצימת עניים, לא יובילו אתכם לפתרון המבוקש. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה פסיכוסומאטית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. הקלפים מצביעים על כך ששימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולעיתים אף לחידלון. ההבנה שאתם - זה מה שאתם חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלכם יוצרות מציאות לכן שימו לב לאופן בו אתם משתמשים במחשבות שלכם. עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם צורך להתכונן לקראת שינויים שיצריכו הערכות כלכלית מחודשת. פיטורין או הפסקת עבודה יכולים להתרחש בשבוע זה.  כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו. חוסר ביטחון כלכלי יוצר חששות ופחדים. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה ושוב רבים מכם מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. שבוע טוב  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החליטו לעשות מעשה חסד אחד ליום. שלבו אותו בתוכנית העבודה שלכם יחד עם כל המטרות והמטלות האחרות, ושימו לב שהוא מתבצע. בסוף השבוע, סכמו את מעשיכם, והרשו לעצמכם ליהנות מהצלחותיכם לבצע דבר חשוב. אל תעשו טוב רק לאנשים שאתם אוהבים. התורה שבעל-פה מסבירה שחשוב יותר לעזור דווקא לאלה שהיחסים שלכם איתם מתוחים. וזאת משום שהנתינה תבנה ביניכם ידידות ואחווה ותעזור לאחות את הקרע.

סרטן:

שעת מבחן! פחד משתק, תחושת הלם או חוסר אונים, ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא או מוסד סיעודי. זהו שבוע לא פשוט ורבים מהסרטנים, עוברים רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם או שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו את אסורים או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ואם רק תבחרו לעשות תגלו עד מהרה שאתם מסוגלים בהחלט להתמודד מול כול אתגרי החיים. דווקא כעת חשוב מאוד לזכור שגם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אתם לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין 'לא אבדה תקוותכם. ה' יכול לעזור להשתדלות שלכם שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם תזכו לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש יקיריי!!. בעבודה: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק. זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים. לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי  מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר. בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהוא כמו שפעת קלה או כאבי שרירים,  עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. שבוע טוב יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

אריה:

המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה. בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים והצדק יצא לאור. זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם לעבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

בתולה:

בשבוע זה יש אווירה שנעים לכם להתנהל בתוכה. שיפור ניכר בתחושה האישית, המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. דברים חדשים שנכנסים לחייכם כמו למשל: רעיון חדש, ילד חדש, בית חדש, עבודה חדשה, לימודים חדשים מבאים איתם המון מזל ברכה. בבית: נושא לא פתור שתורד את מנוחתכם זקוק להתערבות חיצונית של איש מקצוע. אל תהססו לפנות לקבלת העזרה הדרושה הדבר ישחרר אתכם מדאגות ומעול הרגשי שאין בו כול צורך. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם.  שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם.

מאזניים:

חוסר חדווה, דכדוך ותחושת רחמים עצמיים. אתם נוטים להסתכל ולהתמקד בדברים השלילים שקורים לכם. תהליך זה מוביל אתכם לראייה פסימית של המציאות שעוטפת אתכם. בתוך לבכם מקננות תחושת בדידות ודכדוך שגורמים למרה שחורה. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. לסיכום: השבוע עובר ברגשות מעורבים של חמלה עצמית והתמקדות בשללי וקצת קשה לכם. דווקא כעת היו חזקים והפנו מבטכם אל האור! בכך שבכול מצב, גם הקשה ביותר, תמיד תזכרו שיש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא טריוויאלי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהי חכמה? - חכמה היא ידיעת דבר. מהי בינה?- בינה היא הבנת דבר מתוך דבר. מהי דעת? - דעת, זו השכלה כללית ורחבה דרך ידיעת ה' ואמונה בו.

עקרב:

רבים מכם נמצאים בזמן של תחילת קציר, זמן של קטיפת פירות או הישג חשוב שניתן לקרוא לו ציון דרך .שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע השבוע על בני מזל עקרב ואנרגיה איכותית יותר של עשייה למען עצמם עולה ומגיעה והופכת זמינה בעבורכם. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה. ולאחר שבועות לא קלים או לא ברורים, ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה, ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז ונתיבים חדשים כגון לימודים, או עבודה חדשה נפתחים. בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לשינוי, לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה, בלמידה והתמקצעות לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון, כדאי להגיע למיסוד ואף לחתונה.. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק הקשר הקיים בעזרת תחומי עניין משותפים שאתם יכולים לעשות ביחד. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת. כספים: שיפור קל וחיובי אך עדיין יש לגלות אחריות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגשמה עצמית נוצרת ע"י התפתחות אינסופית של מי שאתה, ע"י תחושה של סיפוק פנימי של הגעה למטרה נשגבת והמשכת הצבת מטרות והשגתם.

קשת:

שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד... פגיעה בכבודכם או עלבון כזה או אחר, גורם לאגו שלכם לצאת להגנתכם. ושהאגו בתמונה זהו מתכון לאסון. לכן השבוע, עליכם לוותר על הצורך שלכם להוכיח שאתם יודעים הכי טוב ושאתם צודקים. הרשו לעצמכם להיות פחות עקשנים וצודקים, ואז תוכלו לתקשר טוב יותר עם הסובבים אתכם ולחוות שיתוף פעולה ושינוי חיובי. בעבודה: התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה גורמות לכם הרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וניתן לומר שכעת מתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במילתכם ובמטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויגרמו לכם להרגיש שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל אתכם ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אחד רוצה להיות חכם, אבל איך מגיעים לזה? חז"ל מלמדים אותנו שחוכמה אינה כפי שאנו סבורים מנת המשכל שאתה נולדנו אלא היא תלויה בנו. על פי התודעה היהודית כל אחד יכול להיות חכם.

גדי:

זהו שבוע נפלא לחלום ולקוות, זהו שבוע טוב לרקום חלום יפה ביום סגריר, זהו שבוע טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכווחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות. בעבודה: למרות שלאחרונה אתם שרויים באפרוריות מסוימת, אתם מבצעים את מלאכתכם בצורה יעילה. יחד עם זאת, עליכם למצוא דרכים חדשות שיאפשרו לכם להתמודד עם תחושת השגרה שעוטפת אתכם במקום עבודתכם. כספים: עליכם לבצע בדק בית לגבי היכולות הפיננסיות שלכם. בדיקה אמיתית תצביע על כך שעליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לתחום זה. זוגיות: רצון עז לחיבוק כמיהה לאהבה, לאינטימיות ולהתרגשות... כול אלה אינם באים על סיפוקם בחייכם הזוגיים וחבל. לאחרונה יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם, שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. נכונות להקשבה ורצון לגשר על פערים, יאפשרו לכם להתגבר על הריחוק שנוצר ולקבל את החיבוק, האהבה והאינטימיות הזוגית שלה אתם זקוקים. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.

דלי:

התחושה הכללית בשבוע זה היא כאילו שסלע גדול ירד לכם מהכתפיים. אין זה אומר שבא לציון גואל וכל צרותיכם נגוזו, אבל בכל זאת אתם חשים שכשיו אתם מסוגלים לקדם את עצמכם ביתר מרץ ממה שהשקעתם ושעשיתם עד כה. לאלו מכם שיבחרו בדעה צלולה לשים את עברם מאחור ולהתחבר מחדש אל האושר ואל שמחת החיים, צפוי שינוי מרענן. וזאת משום שאנשים שמחים הם בריאים, אופטימיים ובעלי מוטיבציה רבה יותר להצליח. חשוב לזכור, שאושר דורש משמעת, נחישות ועבודה קשה. האושר אינו מטרה בחיים; זהו אמצעי להגברת האנרגיה הפנימית שלכם, על מנת לממש את מטרותיכם. האושר אינו מקרי. אל תחכו שהוא יגיע מאליו. צאו וצורו אותו. אושר מותנה בעשייה. אין עשייה - אין אושר. בעבודה: יש צורך להתחבר אל מוטיבציה מחודשת אשר תעניק לכם את היכולת להתחבר מחדש אל עשייתכם. כדי לעשות זאת ממליצים לכם הקלפים לשקול הרשמה ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם אחד מבני הבית מצריך מכם לחשוב היטב על האופן שבו אתם צרכים ורוצים להגיב. עשיית סוף מעשה במחשבה תחילה, תעניק לכם את היכולת להגיע לפתרון מתוך בנייה ולא מתוך כפייה. זוגיות: היכולת שלכם להבליג, לשכוח ואף לסלוח היא זו שתעצב את זוגיותכם. אלו מכם שימצאו כוח בלבבם לעשות זאת, יוכלו לגלות שצמיחה מתוך משבר אכן אפשרית. כמו כן ענייניים שקשורים במעבר דירה ,שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק הקלפים מצביעים על כך שמשנה מקום משנה מזל. שבוע משובח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ערכים לבני-אדם הם כמו שרשים לעצים. ללא שורשים, עצים נופלים ברוחות סערה עזות. ללא ערכים, בני-אדם נופלים כשמכים בהם משברי היקום.

דגים:

המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל דגים. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה