אז...איך מחזירים את הגוף לשגרה אחרי כל הזלילות של החגים?

$(function(){setImageBanner('2e3bdceb-82b4-4d7c-bdd8-2ed29aa12eac','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

קבלו את תוכנית החלוקה של אפרת סטביצקי נטורופתית ומאבחנת דרך קשתית ולובן העין המשתפת בטיפים שווים במיוחד

אפרת סטביצקי

החגים, זלילה אחת גדולה הנמשכת בין המצות של ליל הסדר ועד המנגל של יום העצמאות. עכשיו, אנחנו נכנסים לכמה שבועות עד... חג שבועות וזו הזדמנות מצוינת להחזיר את הגוף למסלול. אפרת סטביצקי מגן יבנה, ממליצה על תהליך של ניקוי רעלים אבל מי שלא רוצה את החזרה לשגרה שלו "הארד קור" מוזמן פשוט להכין מראש ארוחות מלאות אותן ניתן לקחת לעבודה בקופסא ולשכוח מלהצטרף לכל החבר'ה בעבודה שלכם שמזמינים  TAKE AWAYחלקו תבנית אפייה לחמש יחידות. בארבעה מקומות הניחו ירקות ובחמישי, ארבעה סוגי דג. במקביל, בשלו קינואה. הכניסו את התבנית לתנור וכשהקינואה ותכולת התבנית מוכנות, חלקו למנות כשבכל קופסא שתכינו מראש הניחו קינואה, ירקות ודג. הנה, מנות לכל השבוע בלי טרחה בכלל ו...הגוף יגיד לכם תודה. כדי להשלים את התהליך הקפידו לשתות תה ירוק וחליטות שונות. אילו חליטות? ממש ממש פשוט, קחו לדוגמא: תפוז, ג'ינג'ר ומקל קינמון ועל כל הטוב הזה מיזגו מים. בהצלחה.

לטיפים נוספים כנסו לדף הפייסבוק של אפרת סטביצקי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה