עורך דין ביטוח – משרד גדול או משרד קטן?

$(function(){setImageBanner('eb19c4cc-cd1b-454d-a657-3e4c82769bd6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

אחת השאלות שעולות לא פעם בקרב אנשים שנדרשים לעורך דין היא, האם להשתמש בפירמה גדולה, משרד שכולל מספר עורכי דין או שמא לפנות אל עורך דין עצמאי שעובד במשרד משלו ומייצג לבדו לקוחות.

עורך דין פלילי

לפני שנציג את הנקודות לכאן ולכאן, נציין שבשני המקרים יש יתרונות ויש חסרונות, שאין מקרה אחד טוב מהשני, וצריך לומר שזה תלוי בטיב עורכי הדין והשירות שהם מעניקים. יש שיטענו שזה גם תלוי במקרה ואת מי מבקשים לתבוע, גם כך נתייחס.

נניח ואנחנו מחפשים עורך דין ביטוח, על מנת לתבוע חברת ביטוח לצורך קבלת פיצוי כספי בהתאם לפוליסה שלנו. אנחנו יכולים לבחור, כאמור, משרד גדול, עם מספר עורכי דין, משרד שכולל גם יועצים משפטיים, צוות עוזרים וכדומה או שאנחנו יכולים לפנות אל עורך דין שעובד באופן עצמאי, לבד, ומייצג את הלקוחות בעצמו.

משרד גדול מול משרד קטן

האופציה של משרד גדול קוסמת ללא מעט אנשים, בגלל המחשבה שאם מדובר במשרד עם כוח אדם רחב ומגוון, סביר להניח שיהיה קל יותר להשיג תוצאות טובות. מן הסתם, יש לכך יתרונות, כי זה אומר שאנחנו מכסים את עצמנו מכל זווית אפשרית, זה גם אומר, שיהיו לנו הרבה יותר קלים להתמודד עם המקרה. זה נכון, בוודאי אם מדובר על משאבים כספיים אורחים שעומדים לרשות המשרד והוא מעמיד אותם לטובת הלקוח.

אך יש לכך כמה חסרונות, ראשית, מבחינה כלכלית לשכור משרד כזה, זה הרבה יותר יקר מאשר לשכור משרד קטן, שנית, אנחנו לא נקבל את היחס שאנחנו מחפשים, יחס חם ותומך, כמו במקרים של עורך דין שאנחנו הלקוחות היחידים שלו, או בין היחידים.

לעומת זאת, אם נחליט לבחור בעורך דין עצמאי שייצג אותנו, אז אנחנו אומנם לא נקבל את המעטפת מסביב, אך כן נקבל ממנו תמיכה, יחס אישי, סביר להניח שלא יהיו לו הרבה לקוחות, והוא יטפל בכולם בעצמו, אז הוא יוכל לטפל בעניינו באופן הרבה יותר צמוד.

צריך לומר, שיש כאן גם עניין של מוטיבציה. משרד קטן ירצה לעבוד קשה יותר ולהוכיח את עצמו מול חברת ביטוח, לעומת משרד גדול שלא צריך להוכיח דבר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה