גאווה בינלאומית! תלמידים מגן יבנה זכו במלגת לימודים מטעם פרויקט בינלאומי של האו"ם

$(function(){setImageBanner('982c9da9-30ec-4c34-907a-1a40c7b454e2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

התלמידים הצטיינו במהלך השתתפותם בכנס בשם: MODEL UNITED NATIONS

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

שני תלמידים מבית הספר אורט על שם 'רבין' בגן יבנה זכו במלגה מיוחדת מטעם פרויקט בינלאומי של האו"ם. הזכייה במלגה תאפשר לשניים, יובל זוננשיין תלמיד כיתה י"א ודניאל מיכאילוב תלמיד כיתה י', להשתתף בכנס קיץ מיוחד שיקיים בארה"ב ארגון בשם Jerusalem Peacebuilders .

 

השניים זכו במלגה המיוחדת לאחר שהצטיינו במהלך השתתפותם בכנס MUN (model united nations). יובל זוננשיין שמנהל את קבוצת המנהיגות הבית ספרית בבית הספר אורט על שם 'רבין', נבחר גם להיות רכז אזורי לכנסי MUN מטעם ארגון Debate for Peace.  זוננשיין ייצג את בית הספר ואת ישראל בכנס MUN שהתקיים בקפריסין בהזמנה מיוחדת של שגרירות קפריסין. הקיץ הוא הוזמן לכנס נוסף בברלין מטעם ארגון Solutions Not Sides  במימון שגרירות אנגליה.

 

מודל האו"ם MUN הוא פרויקט בינלאומי בו תלמידים וסטודנטים בגילאים שונים, מכל רחבי העולם, מדמים את פעולות האו"ם. במסגרתו, התלמידים לומדים את חוקי הדיון הרשמי ואת נוהלי האו"ם. כמו כן, משתתפי הפרויקט לומדים על מדינות שונות ועל נושאים באג'נדה הבינלאומית באמצעות דיון בהם במהלך הסימולציות. מדובר בפרויקט בינלאומי שמתנהל בשפה האנגלית. המטרה של כלל הדיונים בוועדות הינה להגיע בסופו של דבר לאמנות בינלאומיות אשר משקפות את האינטרסים של מרבית המדינות החברות בוועדה.

 

מנהלת בית הספר אורט על שם 'רבין', מרי שפונט: "אני גאה מאוד בהישגי התלמידים. תלמידנו קבלו הכשרה מצוינת ממורי המגמה לאנגלית ומן הרכזת גלית יונה שמובילה את מיזם השגרירים הצעירים בבית ספרינו. התלמידים ערכו מגוון סימולציות ותרגולים, להמחשת החומר התאורטי הנלמד. כבית הספר שמקדם מנהיגות חברתית ומעורבות אני רואה בהשתתפות בכנסים כאלה את תרומתנו לקידום נוער ומנהגות נוער. אנו מכשירים את עתודת המנהיגות הבאה של מדינתנו, מנהיגי העתיד שיובילו את מדינתנו למאה העשרים ואחת".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה