הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה על רקע הכוונה לבטל סייעות רפואיות לילדים שסובלים מאלרגיות

$(function(){setImageBanner('faa4afb5-f4bf-4818-bbf2-d845c1f89632','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

הנהגת הורי ישראל וועד הורי הנהגת אשדוד מברכים את הסתדרות המורים על צעדם האמיץ לטובת הילדים שלנו שסובלים מאלרגיות וזקוקים נואשות לסייעת רפואית. אנו סבורים שהחלטה זו חייבת לעבור מן העולם שכן פגיעתה בילדים חמורה ביותר

ביטול סייעות רפואיות לילדים שסובלים מאלרגיות

הסתדרות המורים: "משרדי הבריאות והחינוך מנסים לחסוך כסף על גבם של ילדים שסובלים מאלרגיות מסכנות חיים. זו שערורייה ואנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על הילדים האלה"

הסתדרות המורים: תמוהה שתיקתו של השר בנט, שנותן ידו לפגיעה חמורה בילדים ובעובדי ההוראה.

הנהלת הסתדרות המורים אישרה השבוע סכסוך עבודה בגני הילדים ובכתות א'-ב', זאת על רקע הנחיית משרד הבריאות לבטל משנת הלימודים הבאה סייעות רפואיות לילדים שסובלים מאלרגיות מסכנות חיים ולהטיל על עובדי ההוראה את האחריות לטיפול ולהשגחה על ילדים אלה.

בהסתדרות המורים מטילים את האחריות גם על משרד החינוך ששותק ולוקח חלק בהפקרת הילדים. במכתב ששלחה אתמול יפה בן-דויד, מזכ''לית הסתדרות המורים, לשר החינוך, נפתלי בנט, ציינה כי ''לא נסכים לקבל מציאות שבה החלטות שמסכנות את חיי הילדים ומשפיעות על הגדרת התפקיד והאחריות שמוטלת על עובדי הוראה, יתקבלו ויוצאו אל הפועל ללא תיאום ושיח. אני קוראת לך להביע את עמדתך בסוגיה, לעמוד כפי שמצופה משר חינוך במדינת ישראל לצד עובדי הוראה והילדים ולא לתת הסכמתך לצעדים חד צדדיים אלה שמוביל סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן".

בהסתדרות המורים דורשים לבטל את הכוונה להטיל את האחריות בכל הקשור לילדים הסובלים מאלרגיות על עובדי הוראה ולהשיב את השירות של אחיות בתי הספר לאחר שההפרטה של שירות זה נכשלה.

יוזכר כי כך גם סבר שופט בית המשפט העליון, חנן מלצר שנדרש לנושא ובכך תומכת גם ההסתדרות הרפואית (הר''י).

יפה בן דויד, מזכ''לית הסתדרות המורים: "עובדי ההוראה הם לא אנשי רפואה. מורה היא לא אחות. גננת היא לא אחות. זה היגיון פשוט. משרדי הבריאות והחינוך מנסים לחסוך כסף על גבם של ילדים שסובלים מאלרגיות מסכנות חיים ועל עובדי ההוראה. זו שערורייה ואנחנו נעשה מה שצריך כדי להגן על הילדים האלה ועל עובדי ההוראה שמנסים להפיל על כתפיהם את האחריות על המחדל הזה''.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה