יותר מאלף איש השתתפו במירוץ גן יבנה ה-5 לזכרו של רועי אלפי

$(function(){setImageBanner('37f16775-7428-45c8-b0f9-b93842ef879b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שישי האחרון, התייצבו יותר מאלף איש לרוץ ולזכור את רועי אלפי ז"ל. אין כמו המילים של המשפחה והחברים כדי לתאר טוב יותר את ההתרגשות שבהיענות הרבה בהתייצבות למירוץ ולתרומה הנפלאה שהפכה הכל לאפשרי:






"כמו בכל שנה והשנה באופן מיוחד במינו( בפעם ה-5 וואו), רצינו להגיד תודה לכולכם. תודה שהגעתם, שהשתתפתם, שהתעוררתם בבוקר, שהתכוננתם, שחייכתם, שחיבקתם וריגשתם את כולנו. אתם מזכירים לנו בכל שנה מחדש את הכוח העצום שברצון טוב וברוח ספורטיבית, מרגשים אותנו ועוזרים לנו לזכור את רועי".

משפחת אלפי

בשל מזג האוויר עודכנו המיקצים כדי לשמור על בטיחות הרצים. מקצה ה-10ק"מ קוצר ל-7 והזנקת המקצה העממי הוקדמה. לא אופשרה ריצה לאחר השעה 8:00 בשל הטמפרטורות הגבוהות. בשעה 5:30 הגיעו המתנדבים ואנשי המועצה המקומית כדי להתחיל את האירוע ולדאוג שהכל יהיה ערוך לקבלת הרצים. המירוץ התנהל באווירה שמחה וטובה. מרבדי הפרחים היפים עשו טוב על הלב ומזג האוויר בשעות הבוקר היטיב עם הרצים. די ג'יי איתי בן סניור דאג למוזיקה ובנות מאמאנט וקבוצת המנכ"ליות, לורד סנדוויץ וקיבוץ עינת, דאגו לכיבוד העשיר במקום. בעיצומו על המירוץ, חלף מעל הרצים מטס של טרקטורונים מעופפים שצילמו את המירוץ מגבוה. בסיום המקצים הוענקו גביעים לזוכים במקצים התחרותיים (7 ו-5 ק"מ, נשים וגברים) והוענקו תעודות הוקרה לכל מי שלקח חלק בהקמת המירוץ: אנשי המועצה המקומית, עסקים מקומיים, מתנדבים ותורמים נוספים. החברים של רועי קיימו טקס מרגש בו קראו קטעי קריאה ושרו. ראש המועצה, דרור אהרון נאם כבכל שנה ודיבר על התמיכה של המועצה בפעולות הנצחה ובקידום פעילויות המגבשות את הקהילה והחיבוק שהמשפחה מקבלת מהחברים ומהיישוב. 

תודה למאור אלפי שעזר בהכנת הכתבה 

תמונות באדיבות מיקי זנטי ועזרא קופר ניתן לראות באלבום שבדף המירוץ לזכר רועי. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה