האח הגדול: מעצבים את הדרמה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('977c591e-30ea-4141-9406-cf76545fc1dd','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37806,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('977c591e-30ea-4141-9406-cf76545fc1dd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37806,'Image','');},15]]);})

הכי גדול, הכי מסעיר והכי דרמתי - כך עוצב בית האח הגדול לשנת 2018. האדריכל ערן בינדרמן בחר השנה בחברות העיצוב המובילות בישראל, ביניהן טולמנ'ס, קוסנטינו ורנבי, ואת מוצריהם הוא רתם ליצירת התפאורה לרומנים, החברויות, התככים והמריבות העתידים לבוא. סיפורו של הבית הוא סיפורה של העונה

מה לא נאמר על עיצוב בית האח הגדול לשנת 2018. הבית הגדול ביותר שנבנה אי פעם עבור התכנית משתרע על פני לא פחות מ- 1000 מ"ר, והוא מאופיין בצבעוניות דרמטית ובלתי מאופקת, תוצאה של עבודה וירטואוזית של האדריכל ערן בינדרמן. עיצוב הבית הנצפה ביותר בישראל, על מידותיו השופעות והאפשרויות הבלתי מוגבלות, מאפשר עבודת להטוטנות שבין פנטזיה למציאות.

בית האח הגדול לשנת 2018. צילום: עודד סמדר

תשומת לב מיוחדת ניתנה השנה לרהיטים, אשר נבחרו על ידי בינדרמן בשיתוף מחלקת הקריאטיב של טולמנ'ס. בווירטואוזיות ייחודית, ליהטט בינדרמן עם צבעים, חומרים וטקסטורות, ליצירת מופע אקלקטי חד פעמי ורב רושם. כך למשל, לשולחן האוכל בחר באוסף ייחודי של כסאות שעוצבו על ידי מעצבי על, כשכל קשר ביניהם הוא מקרי בהחלט, פרט לצבעם הכחול, שאליהם התווסף "כיסא מלכות" גדול ומרשים. יש שיאמרו שההטרוגניות בבחירת הכיסאות נועדה לשרת את העלילה, במטרה ליצור חילוקי דעות ביחס למקום הישיבה.

חדר האוכל. צילום: עודד סמדר

זרקור מיוחד נוסף הואר בבית האח הגדול על הריצופים וחיפויי הקירות. לאתגר נענתה חברת קוסנטינו, אשר ייצרה בשיתוף עם האדריכל אריחי DEKTON בטכנולוגיית הדפס ייחודית ליצירת מראה משושים לחדר הרחצה, ריצוף דקטון במראה בטון מוחלק מקולקציית ה- Tech אשר נחתך בסילון מים בצורות שונות והרמוניות לסלון, ואילו לריצוף החוץ ייצרה אריחי דקטון בהדפס גיאומטרי של ירוק ולבן במטרה לייצר עניין ושיח ולהשלים את אווירת הפופ העליזה אשר בבית.

החלל המרכזי. צילום: עודד סמדר

קירות הבית אף הם הצטרפו לחגיגה וחופו במשטחי דקטון מקולקציית Industrial למראה תעשייתי ומתוחכם, מראה ייחודי במיוחד נרשם בפטיו ואף בשירותים.

חדר הרחצה. צילום: עודד סמדר

כבכל עונה, הוענקה תשומת לב מיוחדת למקום המיועד להיות אחד ממוקדי המשיכה של הבית – המטבח. לאזור שאמור להוות מוקד משיכה והתכנסות עבור הדיירים,  בחר בינדרמן במטבחי אביבי. על המטבח חולש משטח דקטון גדול מימדים במראה בטון, ממנו ייצר אי באורך 7 מ' אשר אובזר בכיור שיוצר בהזמנה מיוחדת ממשטחי סיילסטון,  בגודל 1.35 מ'.

מבט אל הבריכה. צילום: עודד סמדר

כמובן שמוקד ההתכנסות הגדול ביותר השנה, בייחוד לאור צילום התכנית בחודשי הקיץ, צפוי להיות אזור החוץ – חצר הבית. ואכן, את החצר בחר בינדרמן לעצב בגווני ורוד וטורקיז עליזים. רהיטי הגן בעיצובה של מעצבת העל פטרישיה אורקיולה מעצימים את הצבעוניות הנועזת שנבחרה לחצר, כנקודות חן ססגוניות המזמנות את הדיירים לרביצה נעימה ולשיחות הנפש שלהן מחכים הצופים.

בחצר בולטות במיוחדת כורסאות החוץ הוורודות שעוצבו ע"י פטרישיה אורקיולה עבור בית העיצוב האיטלקי MOROSO, וכן כלבלבי ה – PUPPY האיקוניים של מאג'יס שעיצב Eero Aarnio. בריפודי אאוטדור ורודים שנבחרו עבור הספות מקו הטקסטיל הצעיר של רנבי – "רנבי רד", משלימים פלטת צבעים נועזת.

. רהיטי הגן בעיצובה של מעצבת העל פטרישיה אורקיולה. צילום: עודד סמדר

כסאות בר משעם וכסאות נדנדה מחבלי ים, גם הם מבית טולמנ'ס – משלימים יחדיו שפה מגובשת ואקלקטית של חומרים. יחד הם הופכים את החצר לתצוגה אקלקטית וססגונית, תפאורה מושלמת לחברויות העתידות להירקם.

ואיך אפשר שלא לסיים בחדר החדרים – חדרו של האח הגדול. ספת הווידויים של האח הגדול רופדה בבדי ריפוד בגוון אפור, תפאורה ניטרלית וראויה, על רקע התפקיד המשמעותי שיש לספה זו. ככלל, תשומת לב מיוחדת ניתנה להלבשת הבית. באמצעות "רנבי רד" הליין הצעיר והטרנדי של רנבי, ייצרו עיצובים בצבעוניות אשר לא ניתן להישאר אדישים אליה. את ההתכנסויות של הדיירים בסלון לקראת השידורים אנו מקבלים על רקע ספות מונומנטליות אשר רופדו בצבעוניות נועזת של אדום, ורוד וכתום, מתובלות בטקסטורות מודרניות לצד קלאסיות אשר ייצרו מראה מתוחכם ולא שגרתי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה