כרמית דריקס מגן יבנה, סופרת ויוצרת ספרים יצירתיים ומעשירים לילדים

$(function(){setImageBanner('bca97ab5-d91a-44b0-ab35-9d3cf06e0c7f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לכבוד חודש הקריאה פגשנו את כרמית דריקס, גאווה מקומית אשר הוציאה ספר שירים ודיסק בנושא צבעי הקשת "חגיגה צבעונית"ובקרוב, יצא לאור ספרה הבא העוסק בזהירות בדרכים גאווה כבר אמרנו?

כרמית דריקס מתגוררת בגן יבנה, נשואה לבועז ואמא לשלושה ילדים מקסימים: סתיו הבכורה כיום חיילת המשרתת באילת, שליו בת 17 תלמידת תיכון אורט רבין ואביב, עולה לכיתה א'. 

כרמית, איך נולד הרעיון לספר?

"מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי לכתוב סיפורים, שירים והצגות. יש לי מחברת מלאה בשירים ובסיפורים ששוכבים במגירה. כשסתיו היתה בת 12 כתבתי והלחנתי לה שיר לבת המצווה שעליו קיבלנו תגובות מדהימות ואז הפקתי לה דיסק של שירי ילדים. שבועיים לאחר מכן החל מבצע "צוק איתן" ואז, ביחד עם סתיו יצאנו להופיע בהתנדבות בפני ילדים באזור הדרום וחילקנו להם את הדיסקים במתנה. שלוש הופעות בכל יום והתגובות היו מדהימות וכך נולד הרעיון של כתיבת סדרת ספרים חינוכיים לילדים כדי להעשיר את עולמם."כרמית ספר הביכורים שלך נקרא "חגיגה צבעונית" כשאליו מצורף דיסק השירים  על מה מספרים הספר והשירים?

"בקצרה, סתיו מגיעה לביקור בגן חבצלת ושם היא מלמדת את הילדים באמצעות משחקים על שלל הצבעים הילדים שמערבבים את הצבעים, מגלים בשמחה ובהפתעה שנוצרים צבעים חדשים ומרהיבים כמו צבעי הקשת בענן."

מדוע בחרת להוציא לאור את הספר בהוצאה פרטית?

"הוצאת ספרים מוכרת דורשת עלויות מטורפות ולכן העדפתי להוציא את הספר בהוצאה פרטית. "

היכן ניתן להשיג את הספרים והדיסק?

"בימים אלו יצאנו במבצע סוף שנה וימי הולדת של רכישת ספרים מעל 20  יחידות במחיר 16 ש"ח בלבד. מחיר ספר בודד ללקוחות עולה 20 ש"ח. הספר נכתב בשפה ברורה ונעימה עם המון חרוזים והרבה אהבה. "

את הספרים ניתן לרכוש בטלפון 

050-6664099

הספר השני בסדרה נקרא "זהירות בדרכים" והוא יצא לאור בחודשים הקרובים. 

אנחנו בהחלט מחכים 

"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה