בטי נעים מגן יבנה עשתה מהפך בחיים, הוציאה ספר מצליח ומלא השראה. בחודש הבא יצא לאור ספרה השני

$(function(){setImageBanner('663b246d-ad09-4e18-bdbc-dbfb092841b7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

נעים להכיר, בטי נעים מגן יבנה פעם מורה ומחנכת וכיום מלמדת אחרים לחיות כמנצחים כשהיא מאמנת לשינוי חשיבה ותודעה דרך אמונה מודעות ואהבה עצמית שיחה מלאת השראה

בטי נעים בטי נעים אשה מלאת השראה מגן יבנה היתה מורה ומחנכת כשהרגישה שמשהו בה לא שלם ואז, החליטה לעשות מהפך ושינתה את חייה לחלוטין. היום, היא כאן כדי לעשות מהפך לאנשים אחרים בדרך למצוא את האושר הפנימי שלהם ובדרך, הפכה לסופרת מצליחה. 

בטי, איך הכל התחיל?

" הייתי מורה להסטוריה ומחנכת. יצאתי ללימודים של העצמה אישית במסגרת חצי שבתון ולמדתי יומיים בשבוע נטורופתיה. הקשר בין הגוף והנפש סיקרן אותי תמיד. ברמה האישית, עניין אותי תחום הפרעות האכילה והבנתי לאט שהבעיה הרבה יותר רחבה ומקיפה ממה שמוכנים לספר ולהודות. בנות נוער רבות סובלות מהפרעות אכילה בעיקר מבולמיה. שאלתי את עצמי מה מוביל לזה? הבנתי שכל זה נובע מחוסר באהבה עצמית. את יכולה להיות הכי מצליחה ומאושרת כלפי חוץ אבל אנחנו הנשים, יודעות להדחיק מעולה. אצל כל אחד חוסר האהבה העצמית מתנפץ בצורה אחרת. חלק בהימורים, חלק בסמים, אוכל הוא רק דרך אחת שבה בוחרים ללכת. תוך כדי הלימודים עזבתי את ההוראה והתגרשתי. זה לא קרה בן יום. הרגשתי שמשהו לא שלם בי מבפנים. התחלתי להודות בפני עצמי שגם אני סובלת מהפרעות אכילה ובורחת אל האוכל כדי למלא את עצמי מבפנים. היו בי המון הדחקות והבנתי שאני צריכה לחפש את האושר שלי. המשכתי את הלימודים ופניתי לתטא הילינג, נסעתי לרוסיה ללמוד אצל מורה מפורסמת וכשחזרתי, הגעתי לתובנה שאני רוצה להתמקד בלרפא אחרים. המשכתי ללמוד אימון אישי בשיטת NLP ו CBT עוד גישה קוגנטיבית התנהגותית בעלת כוח עצום".

ש. למה למדת עוד שיטות טיפול. מה מצאת בשיטות הלימוד האלו?

"למדתי שאין טיפול שמתאים לכל ההפרעות ולכל אחד הטיפול שמתאים לו מישהו יכול להתחבר לפרקטיקה ומישהו אחר לרוחני לתטא הילינג. אני מטפלת כיום בכלים המשיקים אחד לשני ויש לי את היכולת להגיע למטופל במספר דרכים"

בטי נעים

ש איך את יודעת להתאים לכל מטופל את השיטה הנכונה לו?

"מיומנות ונסיון ובעיקר אינטואיציה חזקה מאוד. למדתי להקשיב לתנועות הגוף והבעות הפנים, המימיקות אני רואה למה האדם שיושב מולי מתחבר אני שואלת הרבה שאלות את המטופלים שלי כדי לדעת הכל למען הטיפול הטוב ביותר. "

ש. איך נולד הספר הראשון?

"לפני שנתיים השתתפתי בקורס "משחק החיים" במסגרת הקורס עשינו תרגיל שבמהלכו עוצמים עיניים ומתחברים לבורא ומבקשים לראות את העתיד. בעודי עומדת על הבמה מול כולם אני מדמיינת את עצמי מחזיקה ספר שנקרא "הכל אפשרי בקלות ובפשטות" חזרתי הביתה בשוק. את הספר כתבתי בתוך חודשים ספורים. כתבתי את סיפור החיים שלי וסיפורים מהקליניקה שלי. הספר מכיל גם משימות והוא מעין מדריך להעצמה עצמית המלווה את הקוראים שלב אחר שלב. התגובות לספר מדהימות ואנשים מוצאים בו את עצמם. "

ש. איך נולד הספר השני.

"הספר השני שלי "הסודות שלה" נולד בדיוק באותה הדרך, פשוט ידעתי שאני עומדת לכתוב ספר בשם הזה.  מדובר למעשה ברומן אירוטי שונה לגמרי מהספר הראשון והוא עוסק בסודות שמאחורי מערכות יחסים. "

במה את מתרכזת הקליניקה שלך?

"אני בעיקר עוסקת בטיפול בכל הפרעות האכילה. אכילה רגשית, בולמיה אנורקסיה. ילדים עם בעיות חברתיות ודימוי עצמי נמוך, חוסר בטחון עצמי. חרדות ופחדים.  ילדים מגיעים ממקומות שבהם הם חשים מרוסקים. בעידן שהוא כל כך קל להשמצה וחרם ההורים לפעמים חשים חסרי אונים ובלי יכולת אמיתית לעזור לילדים שלהם. הורים מתקשרים אלי אסירי תודה ומספרים על השינוי העצום שהתחולל בילד שעבר העצמה אישית ושינוי משמעותי."

ומלבד לטפל בקליניקה, איפה ניתן לפגוש אותך?

"אני מעבירה סדנאות והרצאות, יש לי סדנת דגל שהיא נטו טכניקה "לאמן את שריר האושר" אני מעבירה אותן בגן יבנה ובקרוב גם בתל אביב אני מרצה בארגונים רבים ומתנדבת בשב"ס שם אני מעבירה סדנאות לשינוי חשיבה ותודעה. בנוסף, מתנדבת בעמותת "יוזמות עתיד" ומלווה נשים המעונינות להיות עצמאיות. בעיקר חד הוריות ששואפות לשפר את מצבן הכלכלי. העמותה מממנת את תהליך הליווי ומלווה אותן בתהליך היזמות ובנית העסק."

 ש. וזמן לעצמך נשאר לך בכל הנתינה הגדולה?

" כל נתינה היא הזדמנות להעניק אהבה ואני נהנית מכל רגע.  אני משדרת פעם בשבוע ברדיו החברתי הראשון בשעה 13:00 בצהריים תוכנית שנקראת "הכל אפשרי בקלות ובפשטות" ומלמדת שהכל אפשרי. במסגרת התוכנית אני מארחת מומחים המביאים בכל פעם נושא אחר בעל ערך למאזינים. יש לי זוגיות מדהימה כבר שלוש שנים כמובן שאהבה וזוגיות הן דבר שממלא את החיים. בנוסף אני נהנית לקחת את עצמי לים מידי פעם לקבל אנרגיות ולהרגע"

ש. מה התוכניות לעתיד?

"להוציא עוד ספרים לאור, להמשיך לטפל, לעודד תהליכי שינוי אצל אנשים וכמובן להיות מאושרת."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה