חילופים בסיעת "דרור לגן יבנה" רפאל פרץ התפטר ואת מקומו תתפוס עדי בכש

$(function(){setImageBanner('ea374573-9543-411e-b172-f688e9c10f19','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חבר המועצה רפאל פרץ הגיש את התפטרותו מחברות במועצת גן יבנה ואת מקומו תתפוס עדי בכש נציגת הצעירים והבאה אחריו ברשימת "דרור לגן יבנה" אשר תזומן לישיבת המועצה הקרובה ובה תצהיר אמונים למועצה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

חבר המועצה רפאל (רפי) פרץ המכהן מטעם סיעת "דרור לגן יבנה" הגיש השבוע את התפטרותו מחברות במועצת גן יבנה לראש המועצה ויו"ר הסיעה, דרור אהרון.

במכתב ההתפטרות שהגיש פרץ לראש המועצה כתב, בין היתר כי: "כמו שידוע לך אני מכהן כחבר הועידה הארצית של ארגון נכי צה"ל. מזה למעלה מתשע שנים אני פעיל במוסדות הארגון הן ברמה הארצית  והן ברמת מחוז השפלה אליו אני משתייך". בהמשך מכתבו מציין פרץ כי: "הובא לידיעתי כי תקנון הארגון קובע כי לא ניתן לכהן בארגון נכי צה"ל מי שהוא בעל תפקיד פוליטי. זאת על כן ובצער רב אני מגיש את התפטרותי מתפקידי כחבר המועצה. אני רוצה להודות לך על ההזדמנות להיות שותף לעשייה הברוכה ביישוב".

כאמור, ראש המועצה קיבל את התפטרותו של פרץ, הודה לו על תרומתו הרבה לעשייה הציבורית במועצה שכללה, בין היתר, שנים של עשייה בתחום התרבות והאירועים במועצה. פרץ היה אחד מהאחראיים על קיומו של פסטיבל 'אתנחתא', אחד מאירועי התרבות והפנאי הגדולים והמוצלחים שקיימה מועצת גן יבנה בהשתתפות אלפי תושבים.

גברת עדי בכש, נציגת הצעירים והבאה אחריו ברשימת 'דרור לגן יבנה', תזומן לישיבת המועצה הקרובה, במסגרתה תצהיר אמונים למועצה.

בעמוד הפייסבוק שלו הסביר רפאל פרץ את הסיבה להתפטרות ואיחל הצלחה רבה למפלגת דרור לגן יבנה"

חברים ותושבים יקרים. 
שבוע שעבר הגשתי את התפטרותי לדרור אהרון מחברות במועצה זאת לאחר שהובא לידיעתי כי תקנון ארגון נכי צה"ל מונע ממני חברות בגוף פוליטי ובתוך כך נכללת חברות במועצת רשות מקומית .
הבחירה לא הייתה פשוטה אבל הייתה נדרשת ואני בחרתי בארגון נכי צה"ל.
כמו שרובכם יודעים העשייה בארגון זורמת בדמי תרתי משמע הן בשל הניסיון הפרטי שלי והן בגלל האתגרים העומדים בפני המחוז שלי בקדנציה הבאה. 
נהניתי מכל רגע בעשייה הציבורית וכמובן שאמשיך להיות חלק ממשפחת דרור לגן יבנה . אוהב אתכם

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה