הם אלופים! קבוצות הכדורסל של אגודת הפועל "סביונים" גן יבנה חגגו במסיבת סוף עונה

$(function(){setImageBanner('cd10e3b6-e640-4758-ad4a-31c2ace8cd2f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במהלך העונה האחרונה, הגיעו קבוצות הכדורסל של העמותה להישגים מרשימים: קבוצות קט סל א' וילדים ב' זכו באליפות וקבוצות הנערים והנוער מייצגות את היישוב בליגות הגבוהות

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בשבוע שעבר הגיעו מאות משחקני אגודת הכדורסל הפעול 'סביונים' גן יבנה יחד עם הוריהם לחגיגות סיום העונה ו-21 שנים להיווסדה של האגודה ביישוב. האירוע התקיים באולם הספורט של תיכון אורט ע"ש נעמי שמר.

ילדי האגודה בגילאי הגן וכיתות א' פתחו במופע של תרגילי שליטה בכדור, ובוגרי המועדון, שחקני הנערים והנוער הציגו מופע הטבעות מיוחד במינו. הערב המשיך בסקירה נרחבת אודות האגודה ומקימיה – איציק אלהרר, רוני מאור וארז אלהרר. השלושה רואים חשיבות רבה בהקניית ערכים והשגת מטרות חינוכיות באמצעות הכדורסל. אחת הדרכים בהן מקנים ערכים בהפועל סביונים גן יבנה היא באמצעות פעילויות התנדבות רבות כדוגמת פעילות לגיל הרך בבית הספר "נופי מולדת", עבודות טיפוח וסיוד מועדון נכי צה"ל ועוד.

קבוצות הכדורסל השונות של האגודה הגיעו להישגים מרשימים בעונה החולפת וזכו להערכה מיוחדת. מדובר בקבוצות האלופות – קטסל א' וילדים ב' שזכו לקבל גביעים וצלחות אליפות. כמו כן, קבוצות ילדים א', נערים ב', נערים א' והנוער , המייצגות את גן יבנה בליגות הסדירות של אגוד הכדורסל ברמות הלאומיות, הגבוהות ביותר של הכדורסל הישראלי, הגיעו להישגים יפים מאד.

את הערב חתם מופע של אומן הקפצות הכדור , מר אייל הורן, אשר הרהיב בביצועי כדרור כל סוגי הכדורים על ראשו, וגרף את כל הילדים והצופים בתשואות סוחפות.

.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה