יערה ממספרת הכלבים קליקס בגן יבנה עוזרת לכלבים שלכם לעבור את הקיץ בקלות

$(function(){setImageBanner('172d03ec-613a-4238-a4e9-26a56ed58e62','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יערה היא ספרית התנהגותית המסייעת לכלבים רגישים שקשה להם להסתפר ומסגלת אותם כשהיא מקשיבה לשפת הגוף שלהם ומורידה את רמות הלחץ ובסוף התהליך הם יוצאים נקיים ויפהפיים

מספרת קליקס יערה היא מאלפת כלבים שהפכה גם לספרית והתאהבה במקצוע ובכלבים. הכלבים שמגיעים אליה זוכים ליחס מיוחד ולאלו שמפחדים ורגישים יש לה גישה מיוחדת שבסופה הם כבר מוכנים ללכת על איזו תספורת שרק תרצו.

ש: אילו סוגי כלבים מגיעים אלייך ואיך מקלים על כלבים בעלי פרווה את החום הלוהט של הקיץ?

"יש למעשה שלושה סוגי טיפולים לכלבים הזקוקים לתספורת ולתחזוקה שוטפת: הסוג הראשון הם כלבים הזקוקים לתחזוקה חודשית. כאלו שהפרווה שלהם אינה נושרת הזקוקים למספרה פעם בחודש חודשיים לשם מקלחת, תספורת וטיפוח. בזמן הזה אם לא יגיעו השיער שלהם יגדל עד למצב שיהיו בו ראסטות ולא ניתן יהיה לסרק אותם. סוג הפרווה השני שייך לכל הכלבים עם הפרווה הנושרת ברחבי הבית... קבוצת ההאסקים, הגולדנים, הלברדורים, הכנענים וגם כלבים קטנים שיש להם נשירה מאוד מאסיבית. במקרה הזה הפרווה עוברת דילול. זהו תהליך הכולל מקלחת, ייבוש מקצועי, הברשה אינטנסיבית השולפת את הפרווה המתה מהכלב והתוצאה היא וויסות תקין של חום וקור ופחות נשירה בבית. בהליך הדילול כל הפרווה הפנימית המתה שקשה להגיע אליה עם מסרק קצר רגיל שיש בבית נאספת ויורדת ומשאירה רק את הפרווה הצומחת. מומלץ לחזור על הפעולה מידי חודשיים שלושה.  סוג הפרווה השלישי שייך לכלבים בעלי סוג פרווה זיפית כמו חלק מהכלבים ממשפחת הטריירים העוברים מריטה בעזרת מכשיר מיוחד ולא, זה לא כואב כמו שזה נשמע הם עוברים את ההליך פעם בכמה חודשים. "

ש. למה לא לגלח כלבים גדולים?

"אסור בשום פנים ואופן לגלח וזאת משום שלרוב הפרווה לא תצמח חזרה או שהיא עלולה לצמוח עם קרחות. ובנוסף, הכלב יסבול ממכת חום כיוון שמעלות החוםבגופו יעלו משמעותית. השיער אמור להגן עליו יש לו תפקיד. אני נתקלת במקרים בהם אנשים מגלחים כלבים מסוג רועה קווקאזי וזה פשוט עוול לכלב. זה מותח את העור ויוצר שטפי דם. חשוב לטפל בכלבים האלו משום שאצל הכלבים אשר אצלם אין נשירה של פרווה, הפרווה הלא מטופלת צומחת בצורת ראסטות הנצמדות אל הגוף ועלולות לגרום לשטפי דם ואף לנמק. "

זה הזמן להתקשר ליערה ולהכין גם את הכלב הפרטי שלכם לקיץ 

מספרת קליקס: 052-6622265

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה