כבוד !!! איה בן חנן מגן יבנה, תלמידת אורט ע"ש רבין, נבחרה לאחת מ-70 בני נוער משפיעים ונפגשה עם הנשיא

$(function(){setImageBanner('d4579826-191a-456e-8126-066ebb1b7da5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

איה בן חנן מגן יבנה נבחרה לאחת מ-70 בני נוער משפיעים בישראל שהגיעו אל בית הנשיא ונפגשו עמו ועם הרמטכ"ל איה נבחרה בזכות הפעילות ההתנדבותית שלה ושל חבריה העוסקים בקידום והסברה של ישראל במדיות החברתיות באנגלית ובעברית במסגרת eya2israel

דוברות מועצה מקומית גן יבנהש. איך נבחרת להיות מבין 70 בני נוער מכל הארץ שפגשו את הנשיא?

"כל השנה הייתי פעילה, למעשה אני פעילה כבר שלוש שנים במסגרת ארגון EYE2ISRAEL ואני מדריכה ילדים בבית הספר איך להתמודד עם הסתה ברשתות החברתיות, להעלות פוסטים שתומכים בישראל. סטודנטים באוניברסיטת חיפה פיתחו אפליקצייה שנקראת ACT IT ולמעשה מדובר בחמ"ל של הסברה ישראלית . האפליקצייה גורמת לזה שיהיה לך חמ"ל תמידי בטלפון ותוכל לתת מענה להסתה ברשתות. השנה הייתי פעילה יותר מבשנים הקודמות והשתתפתי בקורסים. הפרוייקט צבר תאוצה וכתבו עלינו במעריב וכך הגיעו אלי והזמינו אותי אל בית הנשיא"

ש: איך היה המפגש?

היה מאוד מעניין, פאנל של קצינים וקצינות דיבר איתנו על איך להיות יוזמים ויצירתייים בצבא למרות שזו מסגרת אדוקה. נפגשנו עם הרמטכ"ל והנשיא ושאלנו שאלות. שאלה שלי נבחרה. דיברתי על ההקצנה ופילוג של קבוצות שונות בחברה הישראלית ושאלתי אותו איך הוא רואה אותנו כבני נוער מביאים להפסקת השיח השלילי. הנשיא ענה שכולנו באים למעשה מאותו המקום וצריכים לאהוב ולקדם אהבה בין אדם לאדם. נערים אחרים שהשתתפו בדיון הוסיפו שהם חושבים שאם תהיה מודעות לכמה השיח השלילי מזיק זה יוכל לקדם שינוי."

ש.מה הכי ריגש אותך במפגש?

"בהתחלה, בהסעה מתל אביב לירושלים לא הכרתי אף אחד ולאט לאט נפתחנו בדרך והתחלנו לדבר ולחשוב על פרויקטים חדשים ומדהימים. פגשתי נוער אכפתי שפועל לשינוי וזה היה מרגש".

ראש המועצה כתב בעמוד הפייסבוק שלו:"כבוד לגן יבנה המגדלת כאן נוער מעורב, מוביל, איכותי וערכי. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה