בגן יבנה חושבים על חתולי הרחוב מעכשיו פינות האכלה ייעודיות יפוזרו ביישוב

$(function(){setImageBanner('fa1cd845-0f6a-46b6-a5ad-5e2f4f64fed8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אוהבים להאכיל חתולים? במועצה המקומית גן יבנה בשיתוף עם עמותת "אוהבים חיות בגן יבנה", השירות הווטרינרי ומחלקת התברואה החליטו להסדיר את נושא האכלת החתולים ברחובות על מנת לשמור על הניקיון והסדר הציבורי ולכן נרכשו לאחרונה תחנות האכלה מיוחדות אשר יפוזרו במקומות ייעודיים ברחבי היישוב

דוברות

בשנים האחרונות רווחת התופעה שבמסגרתה תושבים מאכילים את חתולי הרחוב. מדובר בפעילות מבורכת שנעשית מתוך חמלה ודאגה לרווחת בעלי החיים אך היא חייבת להיעשות באופן מפוקח ומסודר בכדי למנוע מפגעים ופגיעה באיכות חיי התושבים.

לפיכך, ומתוך כוונה להסדיר את הנושא מבלי לפגוע בבעלי החיים, המועצה המקומית גן יבנה רכשה לאחרונה מספר תחנות האכלה מיוחדות לחתולי רחוב שיוצבו במקומות ייעודיים לכך ברחבי היישוב. הצבת תחנות ההאכלה תתקיים בממשק משותף בין השירות הווטרינרי, התושבים ומחלקת התברואה ויחד עם עמותת "אוהבים חיות בגן יבנה".

התחנות יופעלו על פי נוהל מסודר שנכתב על ידי הווטרינר היישובי, ד"ר קובי איבגי, שגם יעביר הדרכה מסודרת למאכילים ויפקח על פעילותם. על פי הנוהל, לכל עמדת האכלה יוצמד 'מאכיל חתולים' מבין תושבי היישוב שיהיה אמון על הפעלת התחנה על פי כל כללי השירות הווטרינרי בכדי לשמור על ההיגיינה, הניקיון והסדר.

המיזם יחל בצורה הדרגתית ובתור פיילוט תוצבנה 3 עמדות האכלה ראשונות בנקודות שונות ביישוב על מנת לוודא שאכן ההאכלה מתבצעת בצורה נכונה ואינה מהווה מפגע לציבור ולסביבה.

מנהל השירות הווטרינרי בגן יבנה, ד"ר קובי איבגי מוסר כי: התחנה למעשה תוצמד לתושב שכבר מאכיל כיום את חתולי הרחוב. מיקום הצבת תחנת ההאכלה ייבחן וייקבע בצורה שלא תפריע לסביבה. ככל שתתקבלנה תלונות מתושבים לגבי מיקום התחנה, תיבחן העברת התחנה למקום אחר שבו יימצא איזון בין רווחת בעלי החיים לבין איכות חיי התושבים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה