בית הספר לג'ודו של גן יבנה מסכם עונה מדהימה

$(function(){setImageBanner('9daf111a-7ad1-46a6-8ae6-6a35e9857db1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מאחורי בית הספר לג'ודו עומד עובד אזולאי שמוביל את הילדים להישגיות כבר מגיל 4! כל הקבוצות משתתפות בתחרויות, קוטפות מדליות ומביאות כבוד גדול ליישוב

עובד, אילו גילאים משתתפים במועדון?

" אצלנו לומדים על הגילאים החל מגיל 4 ומעלה וכן בוגרים. יש קבוצות של ילדים מתחילים, נערים מתחילים וגם נבחרות כשחלקם מתאמנים בנבחרות ישראל לנוער ובוגרים. כיום יש לנו שתי בוגרות המשתתפות בנבחרות ישראל כשאחת בעלת מדלית ארד מתחרות אחת וגם זכתה במקום 5 בתחרות נוספת. יש לנו בקדטים שני ספורטאים, בן ובת שהשתתפו בגביעי אירופה השונים כשאחד מהם דורג במקום 7 והשניה התחרתה בה. יש לנו ספורטאים צעירים בנבחרות ישראל של הנוער, שתי בנות ושלושה בנים שהצטרפו השנה וכן נבחרות שלנו כאשר מתוכן יוצאים הספורטאים להתחרות בתחרויות ארציות ושם מי שמצליח עולה לנבחרות ישראל."

אילו נבחרות יש למועדון?

"למועדון הג'ודו עצמו יש שלוש נבחרות המורכבות מעתודה בגילאי ג-ד, המשתתפים בתחרויות אזוריות וארציות בדרגה נמוכה וכן נבחרת צעירה בגילאי ה-ו-ז המשתתפים באליפויות ישראל אשר השתתפו לאחרונה בתחרות הארצית באילת וזכו במקום השלישי באליפות ישראל הקבוצתית לבנות. (ג'ודו הוא ענף אישי וזו תחרות ייחודית הנערכת באילת פעם בשנה כשמשתתפת בה קבוצה של 7 ספורטאים אחד מכל משקל והתוצאה הסופית מורכבת מסכום הנקודות שצברה הקבוצה) אנחנו זכינו במקום השלישי בנות, נערות. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

באילת  התקיימה השנה גם תחרות גביע איגוד הג'ודו הישראלי עם 1500 מתחרים וזו התחרות הגדולה ביותר שהיתה באילת בשנים האחרונות. במהלך העונה זכה בית הספר לג'ודו ב-6 מדליות כסף, 5 מדליות זהב ו-8 מדליות ארד. במהלך השנה יצאו המתאמנים למחנות אימונים ותחרויות כשהבולט ביניהם היה מחנה של 8 ימים בפינלנד עם 650 ספורטאים מ-10 מדינות וזו היתה חוויה אמיתית." 

מתי נפתחת העונה החדשה?

"העונה מסתיימת בימים אלו וההכנה הגופנית לשנה החדשה מתחילה מאמצע אוגוסט ומתחילה רשמית בספטמבר"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה