ט"ו באב בפתח, לא תאפו למי שאתם אוהבים עוגיות לב מכל הלב?

$(function(){setImageBanner('a30f941f-2af9-47f6-b946-5542eb30fb2c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ערב ט"ו באב מגיע מחר עם כל הרומנטיקה שהוא מביא עמו ולכן, אנחנו במערכת גן יבנה. נט סידרנו לכם מתכון לעוגיות לב או פרח מצופות רויאל אייסינג שאף אחד לא יישאר אליהן אדיש

עוגיאלבצק העוגיות:

31/2 כוסות קמח רגיל

200 גרם חמאה רכה

3/4 כוס סוכר 

3 ביצים בטמפ' החדר

שקית סוכר וניל

לרויאל אייסינג

150 גרם אבקת סוכר

חלבון מביצה אחת

צבע מאכל ג'ל ורוד או אדום 

שק זילוף וצנתר 

למאותגרים: סוכריות קישוט בצבע אדום או ורוד או סוכר צבוע בצבע אדום או ורוד 

וככה תעשו:

במיקסר מניחים חמאה, סוכר וסוכר וניל ומערבבים ליצירת קרם, מוסיפים ביצים ואת הקמח עד שנוצר בצק אחיד. עוטפים בניילון נצמד ונותנים לו לנוח כשעה במקרר. מחממים תנור ל-175 מעלות ומרדדים את הבצק. חותכים בעזרת חותכני לב או פרח, נועצים בתחתית העוגיה שיפוד עץ ואופים כרבע שעה עד להזהבה של העוגיות. (טיפ, הכי קל לצבוע את העוגיות ברויאל אייסינג כשהן עדיין חמות הצבע מתפשט בצורה אחידה ויפהפיה) כל עוגיה מקושטת מניחים להתייבשות כמה שעות ורצוי לילה על גבי משטח עם ניירות אפייה. 

רויאל אייסינג

בקערת המערבל הניחו את האבקה והחלבון עד ליצירת קרם לא דליל ולא סמיך מידי. במקרה שדליל מוסיפים טיפה אבקת סוכר ובמקרה שסמיך מוסיפים קצת חלבון. מוסיפים לתערובת טיפה של ג'ל (הכי טוב לעשות זאת עם קיסם) ומערבלים עד לצביעת כל הקרם. מכניסים לתוך שק זילוף עם צנתר ומקשטים את העוגיה. 

טיפ: לא רוצים להתעסק עם רויאל אייסינג? פשוט טבלו את העוגיה לפני האפייה בצלחת מלאה סוכריות קישוט אדומות או ורודות או בסוכר צבוע ורוד או לבן. 

את הפרחים והלבבות המוכנים עוטפים בשקית צלופן מתאימה וקושרים בסרט תואם ומגישים למי שאוהבים. ט"ו באב מלא אהבה לכוווולם

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה