שלושה דורות משפחה אחת נתינה גדולה

$(function(){setImageBanner('3934dfb1-8a39-472e-af72-1705735aecef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שלושה דורות ממשפחה אחת מתנדבים במשמר האזרחי בגן יבנה כשהסבא "הדביק "בחיידק הנתינה את החתן ושניהם "הדביקו" את הנכד המתנדב גם הוא במשמר האזרחי ככה זה במשפחת מיארה/דוד מגן יבנה, משפחה שאוהבת לתת מכל הלב

עומר דוד

רבים מכירים את עומר דוד מפעילותה הענפה במסגרת המנכ"ליות. היד המושטת שלה לעזרה והאכפתיות הענקתית מסתבר, מגיעה מהבית, אבא דודי מיארה, מתנדב כבר 14 שנים במשמר האזרחי בגן יבנה ובסביבה וביום ג' האחרון הוענקה לו תעודת הצטיינות בטקס מחוזי מרשים. 

דודי, כיצד באה לידי ביטוי ההתנדבות שלך?

"כבר 14 שנים שאני מתנדב במשמר האזרחי. משתתף בפעולות מבצעיות כמו חיפוש נעדרים.במסגרת הפעילות עובד עם יחידות סיור של קרית מלאכי וגם עם יחידות המשטרה במרחב דרום, לכיש."

כל כמה זמן אתה יוצא לפעילות?

"אני מתנדב ביום קבוע פעם בשבוע ונענה כמובן לכל קריאת פתע. פעם בשבועיים אני יוצא במסגרת יחידת הסיור עם שוטר במשמרת מלאה."

מה אתה אומר על ההתנדבות של מיכאל ושניר ביחידה?

אני גאה להיות זה שהביא את שניהם ו"הדביק" אותם בחידק הזה. במהלך השנים הבאתי למחלקת המתנדבים של גן יבנה 20 מתנדבים. חברים שלי ובני משפחה אני שמח שמיכאל חתני הצטרף ומאושר לראות גם את הדור השלישי את שניר הנכד שלי ממלא תפקיד במשמר האזרחי. כולי גאווה"

עומר דוד

מיכאל דוד, בעלה של עומר דוד וחתנו של דודי מתנדב גם הוא כבר 14 שנים במשמר האזרחי

מיכאל , איך התחלת גם אתה להתנדב?

"בשנת 2004 חמי התנדב במשמר האזרחי. באחד הערבים שאלתי אותו מה הוא עושה והוא הזמין אותי לראות מקרוב מה הוא עושה בהתנדבות. מאז ועד היום כבר 14 שנה שגם אני מתנדב. התחלתי בתור מתנדב מתמיד עם סיורים בתוך גן יבנה על אזרחי עם אפוד ולאחר שנתיים יצאתי לקורס התנדבות על מדים המקנה למעשה סמכויות של שוטר בכפוף לשוטר הצמוד בסיור. המשכתי לשלב ב' בקורס נוסף וקיבלתי סמכויות של שוטר לכל דבר היכול להפעיל ניידת לבד. "

כל כמה זמן אתה מתנדב?

"בדרך כלל הדרישה מהמתנדבים לעשות משמרת של 8 שעות בחודש או שתי משמרות בנות 4 שעות ואני....עושה 50 שעות חודשיות. באמצע השבוע אני מתנדב בימי שלישי ובימי חמישי יוצא לסיורים ליליים. לאחרונה התרגשנו מאוד כשהצטרפנו לסיור שחיפש נעדר בסביבה ומצאנו אותו בריא ושלם. זה סיפוק אדיר לדעת שעזרת ולמעשה אתה מקבל הרבה יותר מאשר אתה נותן במקרה הזה."

מה אתה אומר על ההצטרפות של שניר למשמר האזרחי?

"שניר הצטרף בכיתה י' כשהיה צירך לבחור מחוייבות אישית והאופציות היו בין מד"א למשמר האזרחי. הוא החליט להצטרף לסבא ולאבא שלו ומאז "נדבק" בחיידק וממשיך גם כשהמחוייבות האישית הסתיימה. יוצא לנו לעשות משמרות ביחד, לרוב משמרות ערב (בשל הגיל הצעיר שלו אסור לו לעשות משמרות לילה) . השבוע חמי קיבל תעודת הצטיינות בערב הוקרה למתנדבים ואני קיבלתי תעודת מצטיין יום העצמאות ה-70 למדינה במרחב דרום. בשלוש השנים האחרנות בכל סיום משמרת לילית אני כותב ומעלה פוסט המסכם את הלילה שעבר עלי בצורה פיוטית. אנשים ממש מחכים לפוסט שלי. אני באמת חושב שמקבלים הרבה יותר מאשר נותנים וקורא לכולם להתנדב כמונו. "

אכן , מעוררי השראה. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה