דפנה ביסמוט "מלכת החלומות" המאירה את דרכם של אנשים משיקה ספר חדש

$(function(){setImageBanner('5b375f3d-dc65-40c8-8ff8-2e92a1f1ce15','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

דפנה ביסמוט מגן יבנה זכתה להפוך את החלום שלה לדרך חיים המאירה את דרכם של מאות אלפי אנשים בארץ ובעולם ועוזרת להם למצוא את ייעודם דפנה מורה רוחנית חולקת את ניסיונה העשיר וחוויותיה בספר חדש אשר יושק בסוף השבוע בהשקה מיוחדת בחנות "צומת ספרים" שבקניון פרנדלי

דפנה ביסמוטכבר 16 שנים שדפנה ביסמוט מתקשרת. הכל התחיל כשעוד היתה ילדה וכשבגרה הבינה שקיבלה מתנה אותה היא מעבירה לאנשים הן בטיפול, הן בהעברת הידע העצום שלה בסדנאות וקורסים מיוחדים במסגרת המכללה לרוחניות ובפורומים שונים הכולים גם את "פורום חלומות" ועכשיו עם הספר החדש, "מוארת" המספר את סיפורה המדהים לאורך כל שש עשרה שנים של עשייה רוחנית אשר עזרה ושינתה את דרכם של אנשים בארץ ובעולם. 

דפנה, מה זה בעצם לתקשר?

"לתקשר זה למעשה לעשות מעבר אנרגטי למקום אחר. אני חווה נשמה גבוהה של אדם היושב מולי ומקבלת מסרים מודעים בהם אני נעזרת לשם ייעוץ והכוונה. אני משדרתבפייסבוק שלי בימי שני בשעה 17:00 וגם עונה לשאלות בשידור חי כשבמהלך השידורים עולות המון שאלות של מאזינים, חלקן אפילו מאוד מורכבות ופרטיות עליהן אני לא עונה בשידור עצמו אלא באופן פרטי ואישי. אני מחוברת למדיה ועוזרת בפורומים השונים ביניהם "פורום חלמות" הקיים כבר 16 שנים במסגרת זו אנשים כותבים לי ואני עונה ומכוונת"

מי מגיע לטיפול אצלך?

"כולם. מבוגרים, ילדים, נוער. כל מקרה לגופו.  המקרים הם רב גוניים מבעיות של קשב וריכוז, זוגיות ויחסים, קריירה, מצבים רפואיים ועוד. היתה אצלי לא מזמן בחורה שהרופאים רצו לכרות לה את הרחם. אני חלמתי שיש לה בעיה ביותרת המוח ולמעשה זיהיתי את הבעיה ואכן לא נעשתה כריתה לבסוף. אם אני מזהה בעיה רפואית אני מייעצת לאנשים לפנות לטיפול.  מטופל שהגיע לייעוץ בגלל מחלה קשה והרופאים לא נתנו לו הרבה זמן לחיות, הפנתי אותו לרב שהעניק לו ברכה והוא חי במשך שלוש שנים נוספות." 

במהלך 16 השנים האחרונות את גם מעבירה את הידע שלך הלאה בסדנאות וקורסים שאת מלמדת, מי מגיע ללמוד אצלך?

"אני מורה לתיקשור, הילינג, קריסטלים ושחזור גלגולים. אנשים שמעוניינים ללמוד מגיעים מהמקום המחובר והנכון ללמוד ואני בודקת אם אכן יש להם את היכולת ללמוד ולבסוף להעניק. בימים אלו אני מסיימת קורס קבוצתי של שלושים מפגשים"

דפנה ביסמוטהשבוע את משיקה את הספר הראשון שלך-מוארת ספרי לי עליו

"הספר נכתב למעשה לאורך שלוש שנים. הוא מדבר על המסע שלי בתוך תהליכי ההתפתחות הרוחנית. יש דמות שנקראת מאור-יה, מאור האלוהים,  ממנה אני מקבלת את כל ההדרכות. זו יישות אחת המורכבת מכל ההדרכות והיא מחוברת אלי. לאורך הספר שזורה עלילה על שבט של מרפאים שהיה קיים לפני מאות שנים ונכחד ואיך היא מעבירה לי את הידע שלה, את תורת האור האמיתית. כל הספר נכתב למעשה בתקשור ושזור בתורת האור, כל הידע אותו אני מעבירה הלאה לתלמידים שלי בכל הסדנאות והקורסים, המסרים שקיבלתי לאורך השנים ואני מעבירה אותם הלאה בספר ומספרת על המקרים הרבים בהם טיפלתי. הספר עובר בין אז להיום ומחבר את התלמידים והמטופלים שלי וכל מה שחוויתי כולל סיפורי מקרה. ספר שגורם לאנשים להתחבר ולהתפתח רוחנית. זהו הספר הראשון שלי כשלמעשה אני כבר עובדת על הספר השני. "

השקת הספר של דפנה ביסמוט "מוארת" תערך בחנות "צומת ספרים" בקניון פרנדלי בימים חמישי ושישי

חמישי, 2/8 בשעה 17:30-18:30

יום שישי 3/8 בשעה 11:30

במסגרת ההשקה יוכל הקהל לשאול שאלות ולקבל הקדשה אישית מדפנה ביסמוט. 

למידע נוסף על הפורומים השונים, הסדנאות והטיפולים של דפנה ביסמוט:

054-4515930

אנחנו הוארנו, עכשיו תורכם. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה