שישי אישי והפעם עם אילנה ירדני

$(function(){setImageBanner('76cc3896-98b2-451e-aa82-db20b00cf519','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ראיון סוף שבוע עם אילנה ירדני טרפלר, תושבת גן יבנה, מעצבת אופנה וסטייליסטית בעלת "מסוגננת בשנייה", חנות יד שנייה בחווה האקולוגית

אילנה ירדני טרפלר

אילנה ירדני טרפלר, תושבת גן יבנה מזה 22 שנה. מעצבת אופנה, סטייליסטית ובעלת "מסוגננת בשנייה", חנות עם אג'נדה חברתית שנולדה מחלום ישן. אילנה מגיעה מבית פתוח בו תמיד התנדבו ועשו למען אחרים כשאמה היתה רכזת וי"צו באזור הצפון ואביה נשיא רוטרי באזור הצפון. החלום על חנות יד שניה התגשם כשחברה לאורלי קנט מחוות "עם הטבע" ושם, בחנות המיוחדת ניתן למצוא פריטי לבוש ואקססטוריז מדהימים במחירים מצחיקים ועל הדרך לעשות משהו טוב למען הסביבה.

איך היה השבוע שלך?

"היה לי שבוע נהדר. הייתי פעמיים בחווה שהיא כמו בית שני עבורי. אני מתנדבת פעילה וכל הזמן מחפשת רעיונות איך לשדרג את המקום. השבוע קיבלנו המון בגדים ותכשיטים חדשים, כל שקית היא הפתעה מיוחדת. "

מה היה הכי טוב בשבוע החולף?

"היה לנו יום של מסיבת שיפצורים בחווה. המון אנשים הגיעו והתנדבו לנקש ולנקות עם אווירה מדהימה והרגשתי סיפוק אדיר לגלות כל כך הרבה אנשים שבאים מרצונם הטוב לעזור. "

מה היה פחות טוב השבוע?

פחי האשפה שלי נגנבו. צבעתי אותם במיוחד כדי שגם יהיו יפים וגם כדי שלא יגנבו אותם ובכל זאת גנבו אבל לא נורא, במוקד הבטיחו שיביאו פח אחר ואצבע אותו שוב בתקווה שהפעם ישאר"

מה את עושה בדרך כלל בסוף השבוע?

"בדרך כלל בשבת אני הולכת לצעוד בים. אני יוצאת לצעוד 15 קילומטר עם חברות (אם לא , אני מקפידה על שחייה בקאנטרי בכל יום ב-6:00 בבוקר)"

מה את אוהבת בגן יבנה?

"אני אוהבת את האנשים. יש פה המון אנשים שמתנדבים בקהילה. אנשים שאכפת להם ושמחים לתת יד ולעזור. אנשים פעילים חברתית ששמחים להתנדב. כאחת שבאה מעיר גדולה שם לא ראיתי רוח התנדבות אני מתפעלת מכמות המתנדבים שאכפת להם מהקהילה פה. "

מה היית משפרת בגן יבנה?

הייתי שמחה אם היו יותר פעילויות לנוער. הייתי עושה יותר שיתופי פעולה בין המועה לבין החווה. עם יותר פעילות יזומה בחווה עבור הנוער שתגרום להם פחות להסתובב ברחובות בחופשים ותעסיק אותם בפעילות מבורכת"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה