המועצה המקומית גן יבנה קיימה ישיבת הזדהות סיעות של חברי המועצה

$(function(){setImageBanner('418ed914-3367-4c90-924e-30912beabc04','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בתאריך 23/8 התקיימה הישיבה הקבועה המתקיימת תמיד לפני הבחירות במהלכה הודיע כל אחד מחברי המועצה עם איזו סיעה הוא מזדהה בבחירות הקרובות שייערכו בחודש אוקטובר

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ביום חמישי (23.8) התקיימה ישיבת הזדהות חגיגית במועצת גן יבנה בהשתתפות חברי המועצה והסיעות השונות ובהשתתפות של מנהל הבחירות בגן יבנה, שי נחום. מדובר בישיבה שמתקיימת בהתאם להליך הקבוע בחוק ובמסגרתה כל אחד מחברי המועצה מודיע עם איזו סיעה הוא מזדהה לקראת הבחירות הקרובות.

במהלך ישיבת ההזדהות נבחר הרכב ועדת הבחירות בהתאם להרכב הסיעתי כשמספר נציגי כל סיעה בוועדה יהיה מספר חברי הסיעה שהזדהו עמה. וועדת הבחירות קובעת, בין היתר, את מיקום הקלפיות, את הרכבה של ועדת הקלפי, ממנה יו"ר ועדות קלפי ועוד. ראש המועצה נבחר לשמש כיו"ר ועדת הבחירות, מזכיר הועדה הינו מנכ"ל המועצה וכל הסיעות קיבלו בה נציגות. רשימות חיצוניות תקבלנה מעמד של משקיף ללא זכות הצבעה. הסיעות שנקבעו בישיבת ההזדהות תהיינה זכאיות למימון בחירות על פי החוק.

7 חברי מועצה הזדהו עם סיעת 'דרור לגן יבנה' – דרור אהרון, סביון יניב, ירדנה אוקמן, אילן רביבו, רוחמה עזר ועדי אוזמו בכש כאשר אליהם הצטרפה לאחר מכן בהודעה בכתב למנהל הבחירות חברת המועצה יהודית אלפסי שהזדהתה גם היא עם רשימת 'דרור לגן יבנה'. חברי המועצה, ירון ניסים ויורם סויסה הזדהו עם סיעת 'הליכוד', חברי המועצה אילן ביסמוט והדס ויצמן הזדהו עם סיעת 'דרך חדשה לגן יבנה', חבר המועצה אביחי עוגן הזדהה עם סיעת 'הבית היהודי' וחבר המועצה שמעון אלגרבלי שהזדהה עם סיעת ש"ס.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה