שלום כיתה א' אלפי תלמידי בתי הספר והגנים פתחו את שנת הלימודים תשע"ט בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('b5f10ba8-2ce1-4b6e-ba6f-0deecc98f45d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תופים, שטיחים אדומים, פרחים, בלונים והמון המון התרגשות באוויר עם פתיחת שנת הלימודים החדשה בגנים ובבתי הספר ראש המועצה וצוותו עוברים בין בתי הספר והגנים ומאחלים לתלמידים שנת לימודים פוריה ושמחה

בכניסה לבית הספר בן גוריון, בית הספר היסודי הותיק ביישוב, המתינו לתלמידים הוותיקים והחדשים העולים לכיתה א' צוות מתופפים ושטיח אדום, בכניסה לבית הספר הממ"ד סיני המתינו לתלמידים בלונים צבעוניים ובגן הדס נרשמה גם כן התרגשות גדולה. ראש העיר אהרון דרור סייר בין הגנים ובתי הספר השונים ואיחל לכולם "שנת לימודים טובה ומוצלחת, שתרכשו כמה שיותר כישורי חיים,ידע חברים ובעיקר ערכים" דרור ברך גם את המורים,הגננות, הצוותים החינוכיים והמנהלים ואיחל לכולם שנת לימודים מוצלחת. אנחנו בגן יבנה. נט מתרגשים עם כל התלמידים ומאחלים  לכל הילדים שנת לימודים מלאת חוויות ושמחה. 

פייסבוק אהרון דרור

בין המגיעים ללוות את ילדיהם ביומם הראשון לאחר החופש היה גם המועמד לראשות המועצה עו"ד מוטי יוסף אשר ליווה את בנותיו -אגם המתחנכת בגן זהבה ואת בתו שחף הלומדת בבית הספר בן גוריון. שתיהן ממשיכות מסורת משפחתית שכן גם חמו של יוסף, יואל שטיין התחנך בגן זהבה ובבית הספר בן גוריון וכך גם רעייתו גלית. "שורשיות ואהבה לגן יבנה מונחלים מדור לדור" אמר מוטי יוסף בהתרגשות. 

מוטי יוסף

דוברות מועצה מקומית גן יבנהבית הספר הממלכתי דתי סיני הבוקר

בית הספר בן גוריון הבוקרדוברות מועצה מקומית גן יבנה

גן הדס הבוקר 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה