גל פריצות בגן יבנה וביישובי הסביבה בימים האחרונים

$(function(){setImageBanner('594cf2e8-e717-4554-af64-d33a6fd78a21','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בימים האחרונים אירעו פריצות בגן יבנה ובמושבים הסמוכים כשבלילה אחד בלבד נפרצו 7 בתים בגן יבנה ובמושב עזריקם הסמוך, אירע ניסיון גניבת טרקטורון תוך כדי הרעלת 3 כלבים. כוחות הביטחון באזור מבקשים מהתושבים לגלות ערנות, להפעיל את כל אמצעי המיגון ולדווח במיידי למוקד 100 על כל אירוע חשוד!

בימים האחרונים פועלת חוליה בסביבת גן יבנה והמושבים הסמוכים כשהיא פורצת לבתים, גונבת מכוניות ומרעילה כלבים. 

מהמועצה המקומית גן יבנה נמסר:

"המועצה המקומית גן יבנה, באמצעות אגף הביטחון, השיטור העירוני, משטרת ישראל והמוקד, פועלת 24 שעות ביממה למען השמירה על בטחון התושבים. בנוסף, המועצה מפעילה "מוקד רואה" הכולל מצלמות הפרושות ברחבי היישוב והוא מאוייש מסביב לשעון. לאחרונה התקבל דיווח על פריצה למספר בתים ביישוב לצד מקרי פריצה וגניבה נוספים ביישובים סמוכים. נראה כי מדובר בחוליית פורצים אשר פועלת במספר יישובים באזור. בעקבות הדיווחים, ראש המועצה הנחה את אנשי השיטור העירוני, אגף הביטחון ומשטרת ישראל להגביר את ערנותם ולפעול ביתר שאת לשמירה על ביטחון התושבים, בעיקר בתקופה הרגישה שלקראת החגים."

גן יבנה. נט

איך תשמרו על הבית והרכוש בתקופת החגים: טיפים יעילים לגזור ולשמור!

התקינו מנעול עליון לדלת - מנעול זה יכול לעכב את הפורץ שלא היה מוכן לו 

התקינו סורגים 

החליפו צילינדרים ישנים לכאלו שהם איכותיים וחדשניים. הגנבים הופכים מתוחכמים יותר ויותר כל הזמן אך התקנת צילינדר מתוחכם בטכנולוגיה מתקדמת יכול למנוע מהם לפרוץ אל הבית או העסק שלכם. 

התקינו מצלמות אבטחה- דאגו להציב את המצלמות בנקודות משמעותיות בבית כגון בשער הכניסה לחצר, החנייה והכניסות לבית

יצאתם לחו"ל או  עושים את החג אצל קרובים? השאירו אור וטלוויזיה דולקות 

בקשו משכן או בן משפחה שיגיע מידי פעם לבית שלכם להשקות עציצים ולהראות נוכחות. דאגו שיאספו עבורכם את הדואר והעיתונים 

היו ערניים. שומעים קולות או כלבים נובחים בחוץ? בדקו מהי הסיבה  לכך

תגובת המשטרה:

" בעקבות התגברות במקרי התפרצויות בימים אלו, תוגברה היערכות כוחות המשטרה. בין אם גלויה ובין אם סמויה, על מנת לפעול כנגד חשודים במעשים אלו הפוגעים בביטחון ציבור התושבים. מבלי קשר לכך, במהלך החגים הקרבים מתוגברים כוחות המשטרה בשטח על פי תוכנית היערכות ממוקדת שעוסקת בסיכול עבירות רכוש ושמירת ביטחון הציבור. בהזדמנות זו אנו מבקשים ומזכירים לכלל התושבים כי בעת יציאה מהבית יש לנעול דלתות, חלונות ולהפעיל את מערכת האזעקה. כמו כן, יש לדווח על כל אדם חשוד למוקד 100 של משטרת ישראל. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה