שישי אישי והפעם עם עומר דוד מהמנכ"ליות

$(function(){setImageBanner('4683f532-4c0f-4016-aa22-88bf33792843','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ראיון חגיגי לכבוד השנה החדשה עם עומר דוד המוכרת ביישוב מפועלה במנכ"ליות גן יבנה, קבוצה המביאה אהבה לקהילה. עומר משלבת ביומיום האישי שלה ספורט, משפחה והמון המון נתינה.

עומר דוד

עומר דוד, מתגוררת בגן יבנה כ-15 שנים עם בעלה מיכאל וארבעת בניה., אביה ובני המשפחה המורחבת האהובים. עומר פעילה קהילתית נמרצת והיא לא הייתה מחליפה את גן יבנה בשום מקום אחר בארץ או בעולם. 

עומר, מה היה הכי טוב בשבוע שחלף?

"לאחר שפתחנו את השנה בהתרגשות גדולה בנישה המשפחתית עם בוקר של דמעות בעיניים, עם פתיחת שנת הלימודים החדשה, בערב יום שני התרגשתי מאוד לפגוש לחיבוק ענק את מנכ"ליות גן יבנה בהרמת כוסית חגיגית לכבוד החג שהתקיימה ב"הרצל", הפאב המקומי. בכל מפגש יש פנים חדשות ומחוייכות הנוגעות ופותחות מיגרות חדשות בלב...כל אחת והקסם שלה. "

מה היה פחות מוצלח השבוע?

"בדרך כלל כשיש משהו פחות מוצלח, סיגלתי לעצמי את המילה "נקסט" כמו המילה ככה בחיים...."

מה את נוהגת לעשות בדרך כלל בשבתות?

"זמן משפחה...בשבת האחרונה היינו בים עם שכנים שהם גם חברים טובים. הרגשתי לרגע כמו ילדה כשחברה שלי ואני הגענו לעומק הים והתחלנו לשחות. למשך שעה הים היה שקט עם גלים קטנים שעטפו אותנו. זו היתה חוויה אמיתית."

מה את הכי אוהבת בגן יבנה?

"אני הכי אוהבת בגן יבנה את האחווה, ההדדיות, אחוות הנתינה והקהילתיות שבה. זה מה שעושה את גן יבנה לאהובה כל כך. ההתפתחות והקהילתיות, מצעידות את גן יבנה יד ביד וכאן טמון הקסם שלה."

מה היית משפרת בגן יבנה?

"גן יבנה היא אהבה גדולה. במהלך השנים נגעתי בהמון אנשים וקהלים, חוויתי את גן יבנה מזוויות שונות ומגוונות ואני יכולה להעיד שכל מה שנעשה מאהבה נעשה הכי טוב שיש וכך זה נראה וכך זה משתפר מיום ליום ומשנה לשנה. בעיני, גן יבנה היא פנינה מיוחדת עם קהילתיות, חברות ואחווה שאין דומה לה. אם יכולתי הייתי משכפלת משקפיים דומים לכל דורש. עבורי גן יבנה מדוייקת!"

"שבת שלום וחג שמח, קהילת גן יבנה אתם בלב!"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה