No Risk – החנות מאשדוד שמתכננת מהפכה בארץ!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0c8f1552-aeee-413e-bcc5-e543811b38e7','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0c8f1552-aeee-413e-bcc5-e543811b38e7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

זה התחיל לפני 7 שנים כחנות אינטרנטית קטנה שעבדה מהבית. היום No Risk היא חנות מוצרי חשמל וגאדג'טים אשר שוכנת בקניון עד הלום Bmall על שטח של 200 מ"ר. החברה מפעילה מערך שליחויות ייחודי עם אספקה מהירה בתוך 5 שעות בלבד בטווח שבין אשדוד לנתניה.

norisk

מאות מוצרים חמים תמיד נמצאים במלאי ברכב, מעין מחסן נייד על גלגלים. כאשר נכנסת הזמנה חדשה, השליח מקבל התראה אל מכשיר הטאבלט ויודע שעליו לספק את ההזמנה עד 5 שעות. "בעת הזמנה באתר, הרבה פעמים קורה שרכב המשלוחים שלנו נמצא ממש קרוב לאזור המגורים או מקום העבודה של הלקוח. נוצר מצב שהרבה לקוחות מקבלים את ההזמנה שלהם בתוך 30 דקות בלבד. בדרך כלל הם פשוט המומים וחושבים שזו טעות כאשר השליח שלנו מתקשר להודיע שהוא אוטוטו מגיע" אומר דימה אסכינדזה, היזם שעומד מאחורי No Risk.

"עד היום בעיקר תושבי המרכז נהנו מאתרי קניות באספקה של ימים והחלטנו שהגיע הזמן שגם תושבי אשדוד והסביבה יוכלו לרכוש ברשת במחירים זולים ושילוח מהיר של מספר שעות בודדות עד הגעת המוצר ללקוח" מוסיף יניב פרל, מנהל הסחר והלוגיסטיקה של החברה.

המהפכה בזמני האספקה

המהפכה שיוזמת חברת No Risk מאשדוד כבר החלה, אך היא נמצאת בתחילת הדרך. "אנחנו עובדים על פיתוח יכולות שיאפשרו לנו לספק את המוצרים שלנו באותו יום לכל נקודה בארץ. יהיו אזורים שנוכל לספק את הפריטים בתוך שעה ויהיו אזורים שנוכל לספק את הפריטים בתוך 5 שעות. אלגוריתם שיוטמע באתר שלנו יוכל להגיד ללקוח מראש בתוך כמה זמן משלוח צפוי להגיע אליו. בסופו של דבר הצרכן הישראלי יידע שמוצרים איכותיים אפשר לרכוש ב-No Risk ולקבל אותם באותו יום" מספר המייסד.

כרגע השירות של 5 שעות חל על מגוון מותגים, כגון רחפני DJI, מצלמות גופרו, מצלמות רכב DOD, קורקינטים חשמליים, מוצרי שיאומי, אוזניות ורמקולים של Bose, JBL, B&O ועוד. בהדרגה עוד ועוד מותגים בישראל ייכנסו לשירות משלוחים עד 5 שעות. החברה מתכננת לפתוח בהמשך מחסן לוגיסטי במרכז שיאפשר לה לספק את המוצרים אפילו מהר יותר.

הובלה, הרכבה והדרכה חינם לאופניים חשמליים

גם בתחום של אופניים חשמליים ב-No Risk עושים מהפכה. לקוח שמזמין אופניים חשמליים, לא רק שמקבל אותם עד 5 שעות בין אשדוד לנתניה, אלא שהוא גם זוכה להרכבה והדרכה חינם ע"י שליחי 'נו ריסק' שהוסמכו לכך ע"י החברה. זה כולל חיזוק ברגים, ניפוח צמיגים ובדיקת תקינות לאופניים.

norisk

במקרה שמתעוררת בעיה בסמוך למועד הקנייה, דואגים בחברה לקחת את האופניים מבית הלקוח ולבצע החלפה במידת הצורך. הנקודה היא שהלקוח לא צריך לצאת מהבית. על מנת להבטיח שירות מיטבי לאופניים חשמליים, מתכננת החברה לפתוח בקרוב מעבדת אופניים.

אחריות VIP

שירות בלעדי נוסף של No Risk אשר חל כרגע על מותגים בודדים כגון Segway ו-DOD מציע איסוף והחזרה של המוצר עד בית הלקוח במהלך כל תקופת האחריות.

norisk

"אנו פועלים ליצור מהפכה בשירות שלא תצריך מהלקוח הגעה לנקודת השירות או משלוח המוצר למעבדה באופן עצמאי במקרה של תקלה ומימוש אחריות. מאז שהפעלנו את השירות על מותג סגווי, אנחנו מזהים עלייה במכירות. זה מוכיח כי יש לנו יתרון שאין היום לאף אחד. זה יאפשר לנו להכניס מותגים נוספים לתוך השירות בעתיד הקרוב" אומר דימה.

שירות איסוף והחזרה עד בית הלקוח ניתן למצוא בדרך כלל בתחום המחשוב והטלוויזיות, כאשר היבואנים הגדולים דואגים לאחריות VIP עד הבית. כאן מדובר בחנות אינטרנט שלוקחת יוזמה ויוצרת שירות דומה ובלעדי למוצרים שעד כה הלקוח היה נדרש למסור במעבדת השירות.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה