הפגנה ברמי לוי אשדוד כנגד העסקת העובדים הערבים שצהלו בעת האזעקה (וידאו מהמקום)

$(function(){setImageBanner('52c51f91-fa51-4ddc-b778-ef20e6a92401','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כזכור,בשבוע שעבר אימתנו את המקרה עם מנהל החנות , שאישר בהקלטה נסתרת את השמחה לאיד של העובדים

כזכור,בשבוע שעבר אימתנו את המקרה עם מנהל החנות , שאישר בהקלטה נסתרת את השמחה לאיד של העובדים הערבים בעת האזעקה, הסיפור הוביל להפגנה שהתקיימה היום

מאת: צור ימין וחן בוקר
(לכתבה הקודמת בנושאלחץ כאן)


הערב בשעה 19:00 הגיעו מפגינים רבים , רובם תושבי אשדוד לסניף ״רמי לוי״ בעיר, להפגין כנגד העסקתם של ערבים במקום, זאת לאחר שחלק מהם נצפו חוגגים השבוע בזמן הירי על העיר אשדוד.


מנהל האולם מנסה לשכנע את הפעילים שהעובדים לא יוחזרו ולא חזרו לסניף:



יהודה אהרוני, ראש ארגון יהודי ציוני אשדוד , ויוזם המחאה אמר לאתר: ״אין לנו בעיה עם ערבים, יש לנו בעיה עם אנשים שמריעים לטרור בזמן שיורים עלינו פה באשדוד, כשאנשים נפגעים. מכעיס אותנו כשמריעים לחמאס בזמן שיורים על אשדוד״.

לטענת המפגינים, לאחר פרסום הדברים השבוע, נמסר מהנהלת ״רמי לוי״ כי העובדים פוטרו לאלתר, אולם הבוקר (שלישי) נאמר על ידי גורמים שונים כי החזירו את העובדים הערבים ה״חוגגים״ לעבודה מפאת מחסור בכוח אדם, דבר שהכחיש מנהל האולם במקום.

במהלך ההפגנה יצאו עובדי רמי לוי להידברות עם המפגינים, ואף חילקו להם שתיה ועוגיות,  מה  שלא כ"כ שיכנע את המוחים, שמצידם היו סקפטיים לגבי ההבטחות שאותם עובדים לא יחזרו לעבוד.

בלטו בהפגנה- חברי "ארגון ימני ציוני אשודדי" –  ופעילי ארגון להבה- ארגון למניעת התבוללות בישראל, שהתלוננו על כך שהעובדים הערבים במקום מטרידים ומתחילים עם תושבות העיר.


 המפגינים עושים סיבוב שירה בסניף:

 

 IjRuMlb

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה