אבישי לוי מגן יבנה מלאך בדמות שוטר

$(function(){setImageBanner('1d38d09b-09c1-4cb1-86b9-9abfdd7b990c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול פרסמה תושבת הישוב, אושרת חדידה, פוסט מרגש על תושב גן יבנה, אבישי לוי, שוטר שהוא בעצם מלאך. הפוסט ריגש אותנו כל כך, שהחלטנו לא לגעת, ולהביא אותו כלשונו.

וכך כתבה אושרת חדידה, באחת מקבוצת הפייסבוק של גן יבנה:

"משהו טוב לכבוד שבת קודש.

הכירו את המלאך שלפניכם קוראים לו אבישי לוי שוטר מתחנת גן יבנה.

הייתי עם אלין (בת 5) הילדה הקטנה שלי במיון כשהיא סובלת מחום ימים רבים, לא מצליחה לישון, רועדת מפחדים וחרדות קשות ומדמיינת אזעקות ולא משחררת את הרגל שלי.

אושרת חדידה

השוטר שנכח במקום בעקבות תפקידו שיצא לבו לקטנה והחל לרכוש את אמונה ולספר  לה שגם הוא מפחד, וכולם מפחדים וזה בסדר ושהוא מוכן שתימסור לו את כל הפחדים שיש לה והסביר לה שהוא שוטר שתפקידו להגן עליה ולדאוג שלא תפחד אף פעם!!! איזה סבלנות, אכפתיות טוב לב ובנאדם משכמו ומעלה.

מאותו הרגע הילדה מספרת לכולם שיש לה חבר שוטר ששומר עליה כשהיא מפחדת.

אבישי היקר אני בטוחה שתראה את זה ורוצה להודות לאלוקים שעדיין קיימים מלאכים אכפתיים כמוך.

שיהיה שבת שלום לכולם ורק בשורות טובות אמן."

_______________________________________________________

אין ספק, שדרכו של אבישי, מנעימה את המפגש עם לובשי המדים, ואת החוויה, של הילדים והוריהם, והציבור בכלל. בראיון שערכתי בעבר עם מפקד נקודת גן יבנה, דורון ששון, הוא בהחלט דיבר על הרצון להנגיש את המשטרה לציבור, ולגרום לו לסמוך עליה. עם שוטרים כאלה, הדרך להצלחה נראית קרובה.

_______________________________________________________

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה