"גיבורים של שבת": פרוייקט מרגש באורט ע"ש אורט נעמי שמר גן יבנה

$(function(){setImageBanner('fe2a8834-c3ae-4353-8fb2-fa50c64262a4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

זו השנה השנייה שפרויקט "גיבורים של שבת" מתקיים באורט ע"ש נעמי שמר בשיתוף פעולה עם עמותת "מצעד הגבורה". במסגרת הפרויקט, מדי שלושה שבועות, בימי שישי, יוצאים תלמידי בית הספר מהשכבות השונות לבקר את ניצולי השואה ואת וותיקי היישוב בגן יבנה למפגש מרגש של הכרות ושיח מקרב לבבות תוך כדי שבירת שגרת יומם.

מדי שלושה שבועות, בימי שישי, יוצאים תלמידי בית הספר מהשכבות השונות לבקר את ניצולי השואה ואת וותיקי היישוב בגן יבנה למפגש מרגש של הכרות ושיח מקרב לבבות תוך כדי שבירת שגרת יומם. בנוסף, התלמידים, גם, מעניקים להם שי וכיבוד לכבוד השבת.

מועצת גן יבנה

מדובר באחד הפרוייקטים החשובים והמשמעותיים ביותר עבור בית הספר. התלמידים מחכים בהתרגשות לימי השישי בהם הם יוצאים לבקר את הגיבורים, נערכים מבעוד מועד - אופים וקונים דברי מאפה ואורזים הכל באריזה יפה ומכבדת. יוזמה מבורכת זו מעניקה משמעות רבה לתלמידים ונותנת את הכבוד הראוי לוותיקי היישוב ולניצולי השואה. 

מועצת גן יבנה

תלמידי שכבה ז' שלקחו חלק בשבוע שחלף משתפים: "היה ממש כיף! ושמחנו לפגוש את ניצולת השואה. היא אישה מדהימה, והיא כ"כ שמחה שבאנו אליה וזה היה ממש מרגש". "המפגש היה מאוד מרגש ומעצים, כיף לדעת שעשינו משהו טוב למישהו וריגשנו אותו".

מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה