גיל וקאסול מחכים לכם באוגוסט לפעילות שכולה חוויה בין כלבים לילדים

$(function(){setImageBanner('68f1be01-75a7-4c97-9bf6-9c0ce50d1877','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גיל ג'רפי וכלבתו קאסול מזמינים את הילדים שלכם לפעילות למידה והעשרה בקבוצות קטנות הכוללת לימוד תקשורת עם כלבים, פיתוח מערכת יחסים נכונה עם הכלב, לימוד פקודות וטריקים ולימוד ספורט כלבני, אג'יליטי

גיל וקאסון

בדיוק בזמן שהקייטנה נגמרת גיל ג'רפי מגן יבנה מציע לכם פעילות מדהימה וחוויתית שתגרום לכם להכיר טוב יותר את עולם הכלבים. גיל, מאמן כלבים מוסמך ומדריך חוגי חיות בבתי ספר, גנים וקייטנות למד בכלל משפטים כשהבין שהוא לא במסלול הנכון ושינה כיוון. כיום, הוא מסיים לימודי כלבנות טיפולית ב"דוג סקול". 

ש. איך הגעת לתחום הכלבים?

"למדתי משפטים והרגשתי שאני לא במקום הנכון ואז קרובת משפחה שאלה אותי מה אני הכי אוהב לעשות. עניתי שאני אוהב ילדים וגם אוהב מאוד בעלי חיים ובמיוחד כלבים. התשובה לא איחרה להגיע כשנרשמתי ללימודי כלבנות טיפולית אותם אני מסיים ממש בימים אלו ובנוסף, אני עובד כמדריך בחברת "החי והצומח" בתי ספר וקייטנות ומלמד ילדים על בעלי חיים וכמובן נהנה מכל רגע".

מה כוללת הפעילות במהלך חודש אוגוסט?

"הפעילות נועדה לצבור הצלחה עם הכלבים הפרטיים של הילדים כשהם למעשה מתאמנים על קאסול , הכלבה המאולפת שלי שרגילה לילדים.הילדים לא מגיעים עם הכלבים שלהם אלא מתאמנים על קאסול אשר קרויה אגב על שם כפר בהודו). הפעילות נועדה להעצים את הילדים וללמד אותם תקשורת נכונה עם הכלב(השפה הכלבית) איך לבנות מערכת יחסים נכונה עם הכלב, פקודות וטריקים שונים וגם ספורט כלבני שנקרא אג'יליטי. הפעילות מתבצעת אחר הצהריים ונמשכת על פני שבועיים בקבוצות של חמישה ילדים בגילאים א-ג, ד-ו, ז-ט וי-יב. כל מפגש הוא בן שעה וחצי וכל המשתתפים יקבלו תמונות אישיות שיתעדו את הפעילות שלהם עם הכלבה. 

גיל מעביר ימי הולדת עם חיות במסגרת ההדרכה בחברת "החי והצומח" ואפשר להזמין אותו לימי הולדת בלתי נשכחים.

גילי וקאסון

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה