תלמידי אורט ע"ש יצחק רבין יוצאים למסע לפולין

$(function(){setImageBanner('02578260-fd10-4cad-9e2a-2bd58a445379','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שלישי הבא 28/8 יצאו 75 תלמידים העולים לכיתה י"ב בבית הספר אורט ע"ש יצחק רבין, מלווים במורים ומדריכים למסע לפולין ויבקרו באתרים רבים הקשורים בשואה

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

זו הפעם הראשונה שבה יוצאת משלחת למסע לפולין בתאריך שכזה, עוד בטרם פתיחת שנת הלימודים. מבית הספר נמסר כי מדובר בתאריך מבוקש מאד בגלל תנאי מזג האוויר השוררים בפולין בתקופה זו של השנה וכן בשל ריבוי שעות האור במהלך היממה. התלמידים ינחתו בוורשה, יבקרו בעיר טקוצ'ין, בטרבלינקה, מאידנק, בלובלין ויבקרו, בין היתר, באתרים רבים נוספים.

ביום שני האחרון נערך מפגש עם ההורים והתלמידים שלוקחים חלק במשלחת באודיטוריום של בית הספר במהלכו הוצגה תכנית הטיול והתלמידים קיבלו שי צנוע ומלגות מטעם המועצה המקומית גן יבנה ורשת אורט. כמידי שנה, גם השנה חולקו מלגות לתלמידים כאשר המועצה מחלקת מלגה בשווי מאות שקלים לכל תלמיד ליציאה למסע בנוסף על הסיוע הניתן למעוטי יכולת.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט, אמרה לתלמידים כי: "המסע לפולין מהווה את אחד מרגעי השיא של החוויה הבית ספרית בתיכון. יותר מכל טיול, סיור או ביקור שעשיתם בעבר ותעשו בהמשך, בכל מקום – המסע לפולין הוא מסע של האגם להכרת האדם. במסגרת המסע תעמדו מול הרוע האנושי, מול תעצומות הנפש האנושית ומול השבריריות האנושית. אתם תעמדו על אדמת פולין כנציגי אורט רבין גן יבנה ומדינת ישראל, כל אחד יחווה את המסע בדרכו ויאסוף אל ליבו את הזיכרונות והתחושות . אנחנו נמצאים כבר עשרות שנים אחרי, ועדיין מהדהד הקול שמספר בצעקה ובלחישה גם יחד, אודות הרוע הצרוף שהתרחש. אני מאחלת לכם מסע משמעותי וסומכת עליכם כי תייצגו אותנו בכבוד, מאמינה בכם וגאה בכם".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה